|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
SaikoManSP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() Sendt: 02-Juli-2007 kl. 18:11 |
Hej gutter,
Jeg leder efter det bedste CRT tv til dags dato. Det skal være 32 t' widescreen takker folkens ;) Håber i kan give lidt godt feedback! |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Overvej Samsung. De laver virkelig gode CRT skærme. De laver endda HDTV CRT skærme, men er godt nok ikke sikker på de forhandles i Europa
|
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej SaikoMAnSP Jeg tror du skulle have være ude for et par år siden, idet alle de store producenter solge deres store CRT fjernsyn med kanon rabatter, grundet der fremover skulle sælge LCD / Plasma fjensyn. Jeg har et brugt (3 år ) Panasonic 32" widescreen PX32-PX10F fjernsyn med helt fladskærm vægt 55 kg. Det kan du da godt købe for en 1000 kr. kostede oprindelig 12.000 kr.
|
|
![]() |
|
SaikoManSP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Puma - Ligeglad om det er brugt =)
Og mange opgradere alligevel til LCD/plasma. Så er jeg sikker på man kan gøre et KUP ;) Jeg vil da tænke lidt over dit tilbud. Men har brug for at vide hvilke CRT tv der er de bedste ! == ) |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej SaikoManSP Man kan vel sige de bedste CRT fjensyn efter min mening i relation billedekvalitet kort inden de stoppe produktioen var:
Ovenstående rækkefølge er ikke et udtryk for en kvalitetsmæssig rækkefølge. PS: udover ovenstående var der selvfølgelig også B&O + Lowe i den dyre ende, mærker som du også kan finde brugt til en overkommelig pris. Redigeret af Puma - 02-Juli-2007 kl. 19:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Super takker for oplysningen Puha ;)
Men så er det store spørgsmål så. Hvilken model inden for de 3 mærker skal man gå efter.... På dba.dk, er der mange. Men ved jo ikke hvilken model man skal gå efter. Bange for at tage en gammel gammel model. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
![]() |
Hej saikoManSP Efter min mening er/var det SONY kv32-xl90 |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Hopgreve Var der ikke noget med dit SONY KV32-XL90 gik op i flammer, hvilket var årsagen til du skiftede til Panasonic |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Det er jeg så ikke helt enig i... De HD CRT'er jeg har set har haft en forfærdeligt ringe geometri, uskarpe i hjørnerne og ringe farvegengivelse. De nyeste CRT'er er, HD indgange eller ej, ikke de bedste. Sony har lavet nogle modeller der var rigtigt gode, bortset fra farvegengivelsen som jeg absolut ikke var gode venner med (det kan en kalibrering løse... Kort sagt: Er man CRT-fan, og ikke har noget imod at betale en pæn sjat kroner, så er et brugt B&O svært at komme udenom. Det kræver dog at man kan affinde sig med at brugtværdien på dem i sagens natur er grotesk opskruet, til gengæld holder de jo prisen meget godt hvis man vil af med det senere. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6285 |
![]() |
Hej puma jo , desværre |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Har lige solgt verdens bedste crt: Sony 32CS75 med trinitron 100hz billedrør, helt fladt foran. 22 mdr. gammelt for 2500,- Meeen, nu har jeg verdens bedste plasma. Så who cares Redigeret af Kampus - 02-Juli-2007 kl. 20:34 |
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Kan da varmt anbefale mit eget Sony (se signatur) som også fik rigtig god omtale i sin tid, men det er forholdsvist gammelt - fra 2002 - så tænkte der måtte være nogle bedre og nyere modeller. Faldt i min søgen over et Toshiba 36ZP48 som fik højeste CNET rating blandt CRT TV'er... Edit: Ups - overså den ønskede skærmstørrelse, det sker jo med de små sataner - ovenstående TV findes også i en 32" version, sorry... Redigeret af shaman - 02-Juli-2007 kl. 22:16 |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |