|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() Sendt: 04-Juli-2007 kl. 22:05 |
Jeg har et Plasma som ovenstående så jeg vill hænge op på væggen. Jeg har fundet et partnummer der hedder S26361-F3135-V170, men det er så som så med at skaffe det... Anyway, det er også relativt dyrt, så jeg kigger på alternativer - Manualen beskriver kun at man hænger 2 kroge på væggen der skal gå ind i nogle huller i TV'et og måske er det i virkeligheden ok? TV skal hænge på en murstensvæg lodret, så der er ingen tilt fik-um-dik eller andet fancy på krævet. Bag på TV'er er der 4 skruehuller, men det er vist ikke til VESA beslag, afstanden vanret er 41,5 cm, og 32 lodret..mellem disse huller stikker der skruer ud, så man vil ikke kunne placere en ramme direkte op af bagbeklædningen i "firkanten"
Any ideas - eller bedre - hænger dit FS Myrica på væggen, og i så fald, hvordan? |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg vil anbefale dig at købe et universalbeslag i Harald Nyborg. Det passer til de fleste tv og er incl skruer i mange str til tvet og skruer/rawlplugs til mur. Der er to lodrette beslag, som er med mange huller i til at sætte bag på tvet. Og en kraftig plade med kant til at hænge på væggen. De lodrette beslag bliver så løftet på vægbeslaget til sidst. Enkelt og ligetil.
![]() |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Nogle der har erfaringer med det? Det ser sgu da ok ud, og kan bære op til 75 Kg! http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&n=30 100 Redigeret af mos-eisley - 05-Juli-2007 kl. 10:13 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg købt ophænget i Harald-Nyborg, det ser sgu mere end lovende ud, der er væg-skruer med, 3 størrelser skruer til TV'et, spændeskiver og mellemstykker til TV'et osv. Imponerende til prisen
Iaften bliver det så hængt op! |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Dejligt at nogen kan bruge ens råd Her er et til: Monter en til to små fatninger med 6 watt kolde sparepærer bag tvet. Så skal du bare se ambilight. Det er behageligt for øjnene og du kan nøjes med det lys, når du ser tv |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal i IKEA i denne uge regner jeg med og have led settet der kan give forskellige farver, nogen fra Aalborg der skal have med? Så mail mig på bnp@mos-eisley.dk
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
![]() |
Så blev skidtet hængt op - beslaget får simpelthen min totale opbakning med en lille anke: De medfølgende rawplugs er for små til de 10 mm huller man skal bore, vi havde store problemer med at de bare drejede med skruen rundt, så køb nogle bedre rawplugs inden du hænger det op. Men beslaget kan bruges til alle tv, også de næste man køber, så er man jo fri for at starte forfra Redigeret af mos-eisley - 07-Juli-2007 kl. 15:22 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=mos-eisley]Jeg skal i IKEA i denne uge regner jeg med og have led settet der kan give forskellige farver, nogen fra Aalborg der skal have med? Så mail mig på bnp@mos-eisley.dk[/QUOTE] Du ka vel ikke lige smutte omkring Vejle med sådan et sæt. Redigeret af Kampus - 07-Juli-2007 kl. 19:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |