|
Dvd dual layer, hvilken afspiller ? |
Besvar |
Forfatter | |
runo18
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
Emne: Dvd dual layer, hvilken afspiller ? Sendt: 28-December-2004 kl. 14:40 |
Hvilken dvd afspiller skal jeg invisterer i hvis jeg gerne vil kunne afspille dvd dual skiver, afspilleren skal være rimelig billig da jeg både har en Philips dvd afspiller og en Philips dvd optager, men ingen af dem kan afspille dvd dual skiver fejlfrit.
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 28-December-2004 kl. 21:08 |
Hej runo18, Du har så muligvis den 'forkerte' Philips optager eller afspiller - ELLER forkerte DVD+R9 DL brænder til PC'en(!) Der er flere kompatibilitets test rundt omkring på nettet - start med at se tråden Dual layer kompatibilitet tests, den kan måske guide i den rigtige retning. Go' jagt! (og skriv gerne dine erfaringer i nævnte tråd - så andre kan få glæde af dem!). /Lars Redigeret af laursen |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
runo18
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
Sendt: 28-December-2004 kl. 21:20 |
Jeg søger det omvendte af det den test viser, det jeg søger er navne på dvd afspillere der kan afspille dvd dual skiver der er brændt på computerens dvd brænder.
|
|
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
Sendt: 28-December-2004 kl. 21:35 |
Tjae nu er der jo også kun 14 alm DVD afspiller med i den test
|
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 28-December-2004 kl. 21:47 |
Som Kurt skriver, så se et godt stykke nede af listen - her står 'Players' (Afspillere). Kolonnerne angiver hvilken DVD brænder der har været benyttet til at fremstille DVD+R9 DL skiven (f.eks. Philips DVDRW885K). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |