|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Notorious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 09-Juli-2007 kl. 16:47 |
Skal ud og have en nye projektor og kravene er ikke så mange men alligevel 1. Den skal min. være 720p og den skal faktisk også ha HDMI 2. Billedet skal være godt (er vel et krav til alle) Når men er klar på 25k ca. det billigste sted projektoren kan købes så længe det altså min. er et EU land som sender til DK (menmindre det er Tyskland eller Sverige kan jeg godt tøffe af sted efter den).... Har kigget på Sony's VW50 men den ligger i 30.000 kr herhjemme og i Tyskland 28.000 og så er det sku det samme... Findes den billigere andre steder?
|
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Hvis kravet kun er 720p og ikke 1080p full hd... så har jeg selv kigget meget på hifi-klubbens dlp-projektor til 15000 kr. http://www.hifiklubben.dk/produkter/billede/projektor/optoma _hd73_video_projektor_soelv.htm Havde også kigget på sony´s full hd projektor, men prisen er for høj endnu synes jeg. Men hvis man kan nøjes med 1080i eller 720p så er der gode muligheder under 15000 kr. |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Notorious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Den skal min. 720p men det er nu mere billedet jeg er interesseret i er godt, det er det samme med fladskærmsfjernsyn hvor de slynger ud med fantastiske specifikationer men knap så fantastiske fjernsyn... Men hvis jeg køber den VW50 hvilket lærred ville så være godt til? Andre projektorer er altid mulige |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Hvis dit budget til projektoren er 25K ville jeg gå efter en 1080P i fx Tyskland. Det kunne være: Epson tw1000, mitsubishi HC5000 eller Panasonic 1000-et eller andet... Se på idealo.de Lærred er alt efter hvor du bruger den. Jeg bruger fx det nye Diplomat 86" 16:9 lærred med gain 0,8 i stuen og det kører derudaf... Husk at kigge på lydudbredelsen, hvis du skal bruge den i stuen og ikke altid kan fyre op under lyden, er det vigtigt at den ikke larmer som et godstog! Hvis du køber en 1080P model, så håber jeg du har en HD-afspiller af en art, vil gerne høre din mening om kvaliteten. Jeg har selv en Hitachi tx300 720P, som jeg er meget tilfreds med. Købte den i Tyskland i starten af året til 8.500,- Super billede til den pris. Overvejer dog en 1080P, men den skal jo også have noget at leve af, så det giver ikke den store mening før jeg kan føde den med noget 1080P. Redigeret af Boogie - 10-Juli-2007 kl. 08:57 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Jeg ville høre hvad Otto/AV Precision har at byde på. Budgettet på 25k passer f.eks. fint til en Sim2 D10 og et fornuftigt lærred. Hovedkuls at gå efter en 1080p projektor i Tyskland giver ikke, er jeg temmelig sikker på, bedre overall billedkvalitet/filmoplevelse end førstnævnte setup.
|
|
![]() |
|
![]() |
Har kigget på ES50 men ellers er der nogle gode projektore som man kan komme ud og se i real life?
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Du er meget velkommen til en tur til Sydsjælland, og se en Mitsubishi HC5000 på et Steward Studiotek 130 3G. 120" fastrammelææred, som bare sparker r.. Bare smid en mail på : cinemania@soegren.com så finder vi ud af det |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |