|
Xbox 360 Elite (HDMI) - Hvornår? |
Besvar |
Forfatter | |
Thyge
Bruger Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
Emne: Xbox 360 Elite (HDMI) - Hvornår? Sendt: 28-Juni-2007 kl. 21:21 |
Nu har der efterhånden været snakket længe om HDMI-versionen af X360; Elite-versionen. Er der nogen som ved hvornår den lander i danske butikker? Jeg så den i butikkerne i New York i april måned (jeg var dum nok til ikke at købe den...). Jeg gider ikke købe den nuværende component-version da jeg skal have det op på min projektor i 110", hvor jeg føler mig overbevist om at det vil være en del bedre billede med rent digitalt signal. Derudover håber jeg også på at M$ har fået styr på deres varme/rød-ring problemer i den opdaterede version. |
|
mejersken
Super bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
Sendt: 29-Juni-2007 kl. 11:48 |
jeg mener at have læst at den kommer til danmark omkring september/oktober men du kan jo også bare købe en Ps3 nu |
|
Thyge
Sendt: 29-Juni-2007 kl. 17:22 |
Sjovt nok vil jeg helst have en spillekonsol hvor der er spil til |
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 29-Juni-2007 kl. 19:28 |
fordi der findes jo ikke en hel masse ps1 og ps2 spil som den kan afspille?
|
|
Thyge
Sendt: 29-Juni-2007 kl. 23:22 |
Come on. Min PS1'er blevet smidt ud for en del år siden, og PS2'eren har vel efterhånden gjort sit arbejde. Det var jo ligesom for at rykke til næste generation, og ikke for at få en pænere kasse til at kunne spille mine nuværende PS2 spil. Altså de af dem som den overhoved kan spille, efter sparekniven blev svunget over EU versionen... Man skal vist være lidt inkarneret PlayStation fan for at købe en PS3'er lige nu, hvis den kun er for at spille på. Tag ikke fejl: jeg har brugt ustyrligt mange timer på PS1 & PS2, og der kommer garanteret også en PS3 indenfor dørene på et tidspunkt - når der er et ordentligt spiludvalg. Og det er der nu på X360, derfor kigger jeg den vej. Meget enkelt, egentlig... |
|
mejersken
Super bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
Sendt: 30-Juni-2007 kl. 10:12 |
der er da gode spil på ps3 nu, såsom motorstorm og nsf carbon og der er mange flere på vej http://www.tgdaily.com/content/view/32563/98/ og om kort tid kommer der et nyt eye toy, ryste kontroller og en virutuel verden
|
|
Mike S.
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
Sendt: 30-Juni-2007 kl. 11:00 |
Jeg tænkte også det med at man spiller da ikke PS1/2 spil på en PS3 - men nøj efter at have lånt God Of War af en ven har jeg købt både 1 og 2 - nu spiller jeg dem som en besat!
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 30-Juni-2007 kl. 13:36 |
du sagde bare du vil have en konsol som der er spil til ^^ overvejede først at skrive en gamecube eller en god gammel nintendo som forslag
men nej, man skal ikke være fanboy for at købe ps3 til at spille på nu :) der er da nok okay til gode spil ude som kan holde en beskæftiget indtil nye spil kommer dumpende men altså, hvis man føler man har råd til at købe 360 nu med spil også derefter købe ps3 med en masse spil senere så det jo bare great for den person |
|
Krisgebis
Junior bruger Oprettet: 04-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 08-Juli-2007 kl. 20:27 |
nekolas: Hvorfor skulle det ikke være muligt at købe en x360 (eller en hvilken som helst anden konsol for den sags skyld) nu også IKKE købe en ps3 senere?
|
|
KingManon
Bruger Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
Sendt: 11-Juli-2007 kl. 13:01 |
Der er lige kommet en nyhed om at Elite kommer d. 24 august i europa |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |