Jeg ville meget gerne høre andres erfaringer, da det er meget vigtigt for om vi skal beholde tvet eller sende det retur :(
Jeg har haft et MCE med xbox360 extender setup også på Toshibaen - det kørte ok, meget låst men meget brugervenligt. Fint billede og funktionelt med remoten osv osv. Ingen problemer.
Har så lavet et nyt MCE med en DVB-C tuner (FireDTV), som kører fantastisk på nær et par små, men irriterende bugs fra Microsoft (som SP1 skulle løse nu her).
Fænomenalt billede. Rent teknisk en hel del bøvl at sætte det rigtige sammen - så det også virker godt i praksis. Har f.eks haft 4 trådløse keyboards og 2 remotes på prøve...
Nu har jeg så endelig en fungerende ultra lownoise maskine med Vista MCE stående i et skab til billige penge - nu skal den 'dvale' tilstand på Pana'en bare fixes!
Så til spørgsmålet; Har kørt med Component med Toshibaen og HDMI med PX70. Panaen er bare fantastisk - den tryller virkelig med billedet uden DNR eller lignende slået til!
Enkelte faktorer som man skal være klar over er at Plasma har typisk en meget reflektiv overflade(glas) og man skal være påpasselig med benyttelsen i forhold burn-in. LCD viser lavtopløselige billeder dårligere(herunder også analog tv) - antialiasingen er mere tydelig/kantet.
Redigeret af Nizzen - 12-Juli-2007 kl. 21:25