recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min fantastiske oplevelse med Logitech!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMin fantastiske oplevelse med Logitech!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Emne: Min fantastiske oplevelse med Logitech!
    Sendt: 11-Juli-2007 kl. 18:54
Jeg har nu i 2 år haft en Logitech Harmony 525 multifjernbetjening og har været meget tilfreds med den, men løb for kort tid siden ind i nogle problemer med den.

Når man trykker på den lyser den og slukker selv efter hvad man har indstillet den til eks. 15 sek.. Det stoppede den så med og lyset var så tændt hele tiden og drænede batterierne hvis man ikke selv slukkede for det = ret irriterende.

Jeg brugte så Logitech´s support via den software der følger med til remoten og fik svar dagen efter, med et forslag og at opdateret firmware på fjernbetjeningen. Dette virkede så ikke og det mailede jeg så svar om tilbage igen.

I fredags fik jeg så en mail der ser sådan ud
Angående Deres forespørgelse om Deres

vi er kede af at høre at De har en defekt Harmony H525 fjernbetjening. Vi har givet et RMA nummer til denne sag.

Deres order er i færd med at blive send ud i dag,

Venligst notere at Deres orginale fejlbehæftet fjernbetjening er blevet låst af vores system. Det er ikke muligt at opdatere dette product herefter. De kan anvende fjernbetjeningen med dem eksisterende konfiguration indtil De modtager Deres erstatnings fjernbetjening. Venligst fjern PID nummeret fra fjernbetjeningen, og derefter disponerer fjernbetjeningen efter De har modtaget erstatnings unit.
Vi undskylder for ulejligheden.

Jeg har idag modtaget min helt nye Harmony 525 uden at skulle vise nogen kvittering eller andet, hvilket jeg synes er en helt igennem fantastisk service......og det er på en vare der koster 600kr!

Synes lige at jeg ville dele det med jer.

Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2007 kl. 19:07

fin service

Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2005
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2007 kl. 19:11
Jeg har nøjagtigt samme problem. Så de får lige en mail
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2007 kl. 19:36
Jeg har haft flere af deres top muse som er gået til pga trådløs sender, maks
2 dage efter stod UPS med en ny..

Fantastisk service.
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Februar-2005
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 10:28

Har haft lidt svært ved at bruge min 525 sammen med min Pace satmodtager, og vil også sige at de har ydet en KANON service for at få det til at virke.

Det var der virkelig mange firmaer der kunne lære noget af.

Gør da helt klart at man føler sig tryg ved at købe Logotech i fremtiden.

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Point: 525
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 12:00
KAn også fortælle samme historie, bare med en MX1000 lasermus som brændte sammen. Der kom en ny 2 dage efter mail var sendt. Skulle blot sende den gamle retur (de betalte porto)
Kanon service :)
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 21:50

Mit Z5500 højttalere system virker ikke rigtigt. Den ene baghøjttaler duer ikke, og kontrol enhed vil ikke tænde hver anden gang, så jeg sendte dem en mail (inspireret af denne tråd). De har bedt mit om at klippe alle ledninger over, ødelægge remoten og kontrol enheden. Tag billeder af det og sende dem så de kan se jeg har ødelagt udstyret ...derefter vil de vende tilbage til mig....

Lyder l i d t mærkeligt i mine øre...

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2007 kl. 22:18

Det handler sikkert blot om at det ikke kan betale sig for dem at lave en desideret retursag med undersøgelse og reparation af det defekte udstyr, så de vil blot sende dig noget nyt. Inden de gør det vil de dog gerne sikre sig at du ikke blot forsøger at snyde dig til et ekstra sæt - så det gamle udstyr skal ødelægges så det ikke kan genbruges.

Men lidt speciel metode ja

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 00:18

Oprindeligt skrevet af SandSand SandSand skrev:

KAn også fortælle samme historie, bare med en MX1000 lasermus som brændte sammen. Der kom en ny 2 dage efter mail var sendt. Skulle blot sende den gamle retur (de betalte porto)
Kanon service :)

Hej. Hvor skriver i til logitech? jeg kan ikke finde support hvor man kan skrive mail til dem. jeg har selv problemer med min g7 mus

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

KAn også fortælle samme historie, bare med en MX1000 lasermus som brændte sammen. Der kom en ny 2 dage efter mail var sendt. Skulle blot sende den gamle retur (de betalte porto) Kanon service :)

Hej. Hvor skriver i til logitech? jeg kan ikke finde support hvor man kan skrive mail til dem. jeg har selv problemer med min g7 mus

Ring til support. Nemt at finde på deres hjemmeside:
http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=dk,da
:)
Til top
Susperia Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 09:37

Oprindeligt skrevet af Susperia Susperia skrev:

KAn også fortælle samme historie, bare med en MX1000 lasermus som brændte sammen. Der kom en ny 2 dage efter mail var sendt. Skulle blot sende den gamle retur (de betalte porto) Kanon service :)

Ring til support. Nemt at finde på deres hjemmeside:
http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=dk,da
:)

Jo tak den fandt jeg også. Men så folk bare skrev de havde sendt dem en mail, og det kan jeg ikke se nogle steder hvor der er en mail adresse..

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 09:54
Nåe jae det skrev jeg da også, men jeg tror faktisk at jeg ringede egentlig.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu