|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mrsam ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 15-Juli-2007 kl. 20:33 |
Jeg har i et stykke tid gerne ville ha mig et fladskærms tv og lurer lige iøjeblikket på et tilbud i elgigantens avis. Uden at kende vildt meget til hvad specs skal være, så ser tilbuddet udemærket ud, men ville alligevel ha' lidt meninger fra nogen med lidt større viden :) Tilbuddet kan findes på elgigantes forside til denne uge og lyder som følgende: SHARP LC37SATE 37' HD-RDY LCD-tv. PRIS NU 5999 For den pris og hvad skidtet kan, er det så et fint nok køb? Bør jeg bide mærke i noget specielt?
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej mrsam hmmm , ja det ser jo billigt nok ud , men hvad skal du bruge det mest til , specs siger ikke så meget om billed kvaliteten , så tag ud og kig på det , jeg mener dog at du kan få noget bedre kvalitet for kun lidt flere penge MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
mrsam ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
ok, jeg havde bare en forestilling om at der var nogle standard tal som skulle være et eller andet ...
der er desværre ikke flere penge at lege med, så tilbuddet virkede som en god chance for endeligt at få fat i noget :) |
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
hej Mrsam.
Det er da helt sikkert billigt. Eneste mangel, som jeg ser det, er den manglende digital-tuner - men hvad kan man forvente for 6K. Havde den været der, havde jeg helt sikkert købt. Mvh. Steen |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej mrsam jamen så bare tag ud og se på det , og hvis du synes der ser ok ud , ja så bare køb det , de har nemlig 30 dages fuld retur ret , og hvis det ikke står godt derhjemme , ja så er det bare at aflevere det igen MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
nu spørger jeg lige dumt, hvad er det lige den digitale tuner gør? er det bare fjernbetjeningen ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej mrsam Nej , den digitale tuner gør at du kan modtage det nye digitale signal dvb-t , hvad har du af antenne? MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
uhmmm meget godt spørgsmål :) .. bor i lejlighed som er en del af almen boligforening.. ved ik rigtig om det fortæller dig noget
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
tja , har i tdc , stofa eller andet , men skidt med det , du kan få en extern dvb-t modtager til ca 300kr , der får du DR1-DR2 og TV2 i digital kvalitet MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ah ja ok, 300 kr kan jeg godt lige overleve hvis det skulle være nødvendigt ... vi har noget der hedder ComX http://www.comx.dk/ fandt jeg lige ud :) |
|
![]() |
|
![]() |
Ja okay , jeg har selv COMX , og de sender det rigtige signal ud , så hvis du skal have en extern tuner , ja så skal det være en dvb-t tuner Glæder mig til at høre mere om det SHARP MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |