recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV ophæng til Pana 37PX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV ophæng til Pana 37PX

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juli-2007
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: TV ophæng til Pana 37PX
    Sendt: 16-Juli-2007 kl. 18:41

Hej alle sammen.

Jeg er blevet den lykkelige ejer af panasonics 37 tommer plasma, som jeg er ovenud tilfreds med. Dejligt at se hvordan den klarer de analoge TV signaler jeg desværre har her... Mit spørgsmål går på om det berømte vægophæng fra Harald Nyborg også passer til 37 tommer TV'et? Har læst mig til, at flere har gode erfaringer med beslaget til 42 tommer udgaven.

På forhånd tak

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 21:15

Ja da. Det findes i to str. Men du skal faktisk have det største. Så kan du også bruge det når du anskaffer dig en større skærm.

Og så er det bare med at få et digitalt signal til Pana'en. Den kan levere en billedkvalitet så man dåner.

Til top
Dave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2007 kl. 00:15

Tak skal du have. Så tror jeg, at jeg vil ud at hente det, kunne også godt tænke mig at få digitalt TV til den, men jeg har et lille problem med det TDC kabel tv jeg har.

Hele ejendommen har nemlig gratis tv fra tdc, da de ikke har lukket ned for det, og jeg vil nødig bryde den stime ved at bestille en selector box hos tdc...!

Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2007 kl. 00:34

Du kan da købe en sagem 60 boks i den blå avis, og få en ven eller familiemedlem til at bestille et kort fra TDC, som du selvfølgelig betaler for.

EDIT: hmmm, det er jeg så ikke sikker på om man kan mere, da de jo har den der regionskode du skal taste ind.

Redigeret af tosa - 17-Juli-2007 kl. 00:36
Til top
Dave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2007 kl. 18:14
Ja jeg har nemlig tænkt noget af det samme. Det kunne være nice lige at lave et eller andet snedigt der... Du må endelig sige til, hvis du finder på en løsning!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu