|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ballerup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 19-Juli-2007 kl. 06:57 |
Er der nogen, som ved, om man kan skifte video codec i mce. Mine optagelser bliver gemt i ASF (DVR + MP2). Det virker fint på computeren, men min Hauppauge MediaMVP, har sine problemer. Den er længe om at starte og den kan ikke spole. Skal man springe, tager den 10 - 15 sek. at komme 30 sek. frem. Nu har jeg prøvet den media dvd, som ALDI havde på tilbud i går. Den har også problemer. Den kan godt spole, men næste gang man spoler, starter den forfra.
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Prøv dette her program:
Vista Media Center Decoder Utility Edit: Ja, jeg går ud fra at det er til Vista Media Center og ikke MCE2005? Redigeret af bluebucket - 19-Juli-2007 kl. 07:18 |
|
![]() |
|
ballerup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Det er desværre mce2005, da jeg har store problemer med, at få mit hauppauge 500 mce tunerkort til at kører under vista 64. Det er noget med at driveren ikke kan tage mere end 3 gb, og jeg har 4
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tak for linket. Nu kan jeg skifte decoder. Det hjælper desværre ikke på mit problem
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |