|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
DennisRP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 19-Juli-2007 kl. 11:51 |
Jeg skal have min Xbox koblet trådløst på netværket og har via recordere.dk set et par tråde hvor en game-adapter blev anbefalet (http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=45827). Jeg er dog ret bitter over at skulle give så meget for den boks - i mit hoved er der ikke langt fra at købe sådan en boks - og så købe en xbox 360.
Findes der en billigere boks - alternativt, nogen der har erfaringer med at købe et accesspoint og tweake det med modded firmware til at agere bridge? Redigeret af DennisRP - 19-Juli-2007 kl. 11:52 |
|
![]() |
|
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
![]() |
|
DennisRP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Ahh ja det var en pris jeg bedre kunne leve med. Underligt jeg ikke faldt over den selv.
Mange tak for linket romkuglen, den vil jeg da lige se nærmere på! :) |
|
![]() |
|
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Skriv lige hvis det/den virker. Har selv en Xbox "old" (men med fint fungerende XBMC), som jeg gerne vil forbinde med min wireless router - skimse træt af at trække kabel gennem huset hver gang jeg skal se en Xvid/DivX film eller deslige |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
![]() |
Denne virker fint for mig:
http://butik.dk/product_info.php?cPath=1_61_67_291&produ cts_id=2157 |
|
![]() |
|
fbpdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Jeg bruger et linksys wap54g access point som jeg havde liggende til at gøre min xbox360 trådløs:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=18513 Det fungerer perfekt. |
|
TH42PX60EN - XBOX360
|
|
![]() |
|
Vilddyr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Jeg har brugt samme løsning som fbpdk, bare en nyere udgave, nemlig WRT54GL.
Den skal sættes op på en lidt speciel måde, men det er ret nemt, og så har det den fordel, at du kan koble andre netværksenheder i routeren - fx HTPC el.lign. |
|
![]() |
|
![]() |
Wuhu, godt med en masse alternativer til under 800,-
Jeg har faktisk en gang købt denne router for at firmware opdatere den så den kan køre bridge, men fandt ud af den jeg havde købt var en version 7, som lige præcis er den eneste version der ikke kan opdateres med homebrews. Jeg er derfor lidt nervøs for at købe en igen, men man kan selvfølgelig prøve fra en anden forhandler og så håbe det er en nyere/ældre version :) |
|
![]() |
|
Vilddyr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Ja, det er helt rigtigt, man skal virkelig se sig godt for, inden man køber en WRT54 router. I hvert fald hvis man vil køre een af de alternative firmwares, der findes.
Jeg har opdateret min WRT54GL med DD-WRT v23 SP2 og den fungerer nu som client bridge. Jeg bestilte først en WRT54GS, men det var først da jeg fik den hjem, at det gik op for mig, at der var forskel på de forskellige modeller og versioner, og så måtte den retur, fordi den ikke havde nok RAM til at kunne blive opgraderet med DD-WRT. Min WRT54GL er v1.1. |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Dennis, selv om du købte en 360 skulle du stadig gøre den trådløs, da det ikke er indbygget... Men søger selv en løsning til at gøre min PS2 trådløs, så tak for mulighederne :D |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
![]() |
Denne enhed dukkede op på mit RSS fed over edbprisers.dk's "Prisbaskere" her til morgen:
D-Link AirPlus G DWL-G730AP (299,- hos ComputerSalg.dk d. 23/07/07) http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?LinkID=2824& amp;ID=113042 http://www.dlink.com/products/?pid=346 Den virker til at dække mine behov: Billig (main criteria ![]() Fysisk lille (da den skal klemmes om bag et tv-bord). Understøtter g protokollen samt WPA. Minusset er så den begrænsede rækkevidde, men i mit tilfælde er der blot tale om 5 meter gennem to åbne døre, så det går nok. Jeg skal give et hurtigt review af det, når jeg får modtaget og testet den i morgen aften. |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 323 |
![]() |
For et par år siden arbejdede jeg lidt med D-link's trådløse produkter, og 70% af det var noget l*rt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |