|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jespergl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() Sendt: 18-Juli-2007 kl. 08:08 |
hejsa er ny herinde så ville jeg lige høre jer ang. køb af samsung plasma.jeg har kigget på ps50c96 og ps50q97 .der er 2000 kr forskel i pris. men hvilket et er det bedste.prisforskellen betyder ingenting.det skal mest bruges til alm. tv kiggeri og dvd film og xbox360. glæder mig til at høre fra jer. ps. det bliver kun samsung da jeg altid har gode oplevelser og gode erfaringer med deres produkter. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Så har du sgu været heldig ! Deres plasma Q7 var noget skrammel,og blev for mit vedkommende returneret og ombyttet til Pana600. Men good luck - og velkommen ! |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Tja...Lennon, men både Pio og Pana har haft problemer med visse plasma forgængere, og men købere til disse fabrikater ønsker vi da ikke held og lykke på den vis
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jespergl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
jeg vil bare gerne om det kan svare sig at give 2000 kr mere for q97 modellen eller c96 modellen er ligså god.
![]() |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Enig. Men de "slanger" jeg har på min Pana600 er altså for intet at regne - sammenlignet m det elendige billede jeg havde på Samsung Q7 ! Og så bliver man sgu nemt lidt forudindtaget.Blev forøvrigt også enormt skuffet over Samsungs M91 LCD ! Efter de oplevelser, - og det sidste års tid her på forumet - har jeg svært v at se fornuften i at købe andet end Pana og Pio´s fladskærme, - hvilket selfølgelig ikke holder for tid og evighed. OttoAV har også været inde på ,at Samsung reelt sælger mest på (plastic ! ) design og markedsføring, - end på kvalitet. Ved godt,Hother - at du var tilfreds m dit plasma Samsung - og respekt for det . |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Lennon - jep jeg var super tilfreds med mit Samsung Plasma. Det var en bekendt også der kom forbi og så billedkvaliteten. Faktisk så meget, at han købte det af mig lige på stedet (det var ikke til salg) Bortset fra det, så har netop én af de to modeller der spørges om fået en rigtig flot bedømmelse i "Home cinema". Husker bare ikke om det var en 96 eller en 97. Faktisk slog Samsung Pana PX50 minimalt på point |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
En test af PS50Q97:
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
Flot Yakken - den test ligger tæt op ad Home cinema Choice
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Jeg må indrømme at jeg nu også var ret godt tilfreds med PS42Q7-modellen, som mine forældre har stående. På nær de manglende detaljer i de mørke nuancer, så leverer TV'et et ganske udmærket billede, som ikke bliver ringere i 50" versionen. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Vil lige sige,at Q7 faktisk også fik udmærkede test et par steder. Helt uforståeligt for alle os, der deltog i den meget lange tråd på Hifi4all - omhandlende alle de problemer vi oplevede. . .
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjah - generelt så hører man ca. 20 gange oftere om folks problemer end om deres gode oplevelser med et køb. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det har du ret i . Men tro mig der VAR problemer. Jeg kan i hvertfald garantere for,at selv et Pana600 m den irreterende "purple snake" fejl, performer væsentlig bedre end Samsung Q7 . Og de 2 er vel at mærke fra samme generation.Jeg valgte selv Q7 udelukkende fordi den var 100 gange pænere end Pana60 (Pana600 kom først senere). Husk at mange stiller sig tilfredse, fordi de er på den første fladskærm, - og af gode grunde ikke har noget reelt sammenligninsgrundlag. Anyway, tråden handler primært om noget andet . . . |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |