|
afspildning af rip dvd fra hd |
Besvar |
Forfatter | |
Dinoo17
Ny bruger Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Emne: afspildning af rip dvd fra hd Sendt: 22-Juli-2007 kl. 21:30 |
hej alle er helt ny her jeg har fået mig en ps3 og har en hd med mange fa mine gamle film på som jeg gerne vil afspille på min ps3 fra min extern hd kan man det eller hvad ? filerne er i vob format men kan ikke finde dem på hd når den sidder i ps3 så har jeg en anden hd som min ps3 slet ikke kan finde hvofor? har hørt man kan lave en del om på ps fx menuen osv hvis i har nogle link så skriv endelig på fårhånd tak
|
|
hyldig87
Super bruger Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Sendt: 25-Juli-2007 kl. 16:11 |
PS3'eren kan ikke afspille VOB filer, du skal konvertere dem til et af de formater som PS3 understøtter. Det er: -MPEG-4 SP (AAC LC) Det er en meget langvarig process at converte hele DVD'er til de formater, så det vil absolut være nemmere at brænde dem ud på DVD'er. Tomme DVD5 (4.7GB) skiver kan fås for 2-3kr i dag. Den Harddisk som din PS3 ikke kan finde, hvad er det foren og hvilket filformat er der på den? (NTFS/FAT32) Ikke helt sikker på hvad du mener med det sidste. Men på PS3 kan du ikke ændre noget som helst på menuen. Næsten det eneste du kan er at skifte baggrund. Redigeret af hyldig87 - 25-Juli-2007 kl. 16:15 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |