|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 22-Juli-2007 kl. 16:10 |
Da jeg er ved at investere i en DVDafspiller, der kan vise
film i den forholdsvist nye format, HD, har jeg læst http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=17341 De kendte intet til det og mente ikke at
BlockBuster overhovedet havde givet udtryk for noget lign. ovenstående link.
Ekspedienten forklarede mig at vi kunne KØBE BlueRay-film men da jeg er typen
der ser en film én gang, er det ikke et alternativ for mig at købe alle filmene
:) |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja, Blockbuster har BD men kun i salgsafdelingen, ikke i udlejning. Det hænger vel sammen med at det jo ikke er afgjort hvilket format der bliver til noget, og så er det jo ikke nogen god ide, at bruge en masse penge på det til udlejning. Man var jo også ved at brænde fingerne i VHS/ Betamax perioden. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Artiklen refererer til Blockbuster i USA. Du kan ikke regne med at det samme gælder for danske afdelinger af kæden. Redigeret af JesperLund - 22-Juli-2007 kl. 16:38 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Jeg har tidligere snakket med Blockbuster Danmark og der ER planer om at udleje film i HD format inden længe.
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
![]() |
Ved du om det bliver Blu-ray eller HD-DVD ? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej SosFarum - efter hvad jeg har læst fra en dansk udtalelse, så bliver det Blu-Ray - desværre....
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Det er uden tvivl klart det klogeste træk at vælge Blu-ray. Hvem har en HD DVD afspiller her i landet? Ikke mange, udover folk som os her, der går lidt mere end sædvanligt op i det. Men PS3'er, dem er der sgu mange af, rundt omkring.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() |
Jeg har begge formater (HD-E1 og BDP-1000), så jeg er klar Men er der sat en dato på? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
Det er rigtigt nok på tale at Blockbuster (Danmark) vil udleje Blu-ray film. Tidshorisonten er dog stadig ukendt.
De omtalte 250 butikker er i USA - i Danmark findes "kun" 70 butikker. |
|
![]() |
|
mf140215 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
jeg tror også det har noget at gøre med at forhandlingerne med diverse distributionsseskaber også lige skal falde på plads rent økonomisk, da en Blu-ray udlejningsfilm nok er en del dyrere i indkøb end en 'normal' dvd film. Dog syntes jeg at deres udvalg af Blu-ray film til salg, hurtigt bliver større og større sidst jeg var inde og se i min lokale Blockbuster (ved Nørreport station.) så forhåbentligt bliver det lige sådan når de kommer til udlejning. |
|
Playstation 3
Nintendo Wii Panasonic TH-37px70 panasonic DMR-EH57 Denon avr 1910 Vienna acoustics Haydn Grand |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hva mf140215 - vil sige at man kan købe Blu-Ray film hos Blockbuster?
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
Lige den afdeling har vel 40+ forskellige blu-ray titler til salg! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |