|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
NMøller ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 23-Juli-2007 kl. 14:12 |
|
Hvor kan man i Danmark for øjeblikket få denne nye 42" Pioneer plasma skærm billigst ?
Med Venlig Hilsen Niels Møller |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Så vidt jeg har kunne se, så koster de det samme alle steder. Efter Pioneer har lavet deres forhandler krav om, ser det ud til at alle internet shops ikke rigtig kan forhandle dem billigere.
|
||
![]() |
||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
lige umiddelbart er det her det billigste jeg kan finde det til http://www.flatscreencenter.se/page/products/fullScreenInfo. php?id=1187 27.000 svenske.
|
||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||
![]() |
||
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
|
Hvad er det for krav de har pålagt deres forhandlere?? For så vidt jeg ved, strider det mod dansk lovgivning, hvis producenter pålægger forhandlere krav om mindstepriser på produkterne. |
||
![]() |
||
sidious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
|
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produk t=544994 her kan XA modellen fås til 2000 Euro. det er dog i Tyskland, men det kan godt give sig!
|
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Det er pålagt forhandlerne at have demorum og noget i retning af 3 skærme til demo for at kunne forhandle Pioneer. Jeg kan ikke huske de præcis tal, men det dybt latterligt. Det gør det for at bremse op for parallel import fra internet shops, som presser prisen for meget. Det er en global ting de er igang med og ikke kun i DK. Så vidt jeg har fået fortalt af en forhandler jeg kender ret godt, så har de fået ok for det i DK. |
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
|
[/QUOTE] Det er pålagt forhandlerne at have demorum og noget i retning af 3 skærme til demo for at kunne forhandle Pioneer. Jeg kan ikke huske de præcis tal, men det dybt latterligt. Det gør det for at bremse op for parallel import fra internet shops, som presser prisen for meget. Det er en global ting de er igang med og ikke kun i DK. Så vidt jeg har fået fortalt af en forhandler jeg kender ret godt, så har de fået ok for det i DK. [/QUOTE] Hmm må godt nok indrømme jeg ikke helt køber den der med demorum etc. Når man i tyskland kan købe modellen til 2000euro = små 15k ved forhandelere der ikke har demorum etc, så tror jeg altså ikke på at DK forhandlere SKAL have det - nok snarrer for, at kunne retfærdiggøre at tage de vejledende udsalgspriser i en periode. Ellers er der da virkelig tale om en syg og totalt latterlig pris differentiering fra Pio´s side. Nå nok brok om de latterlige dk priser. Hvis jeg havde pengene og skulle have en 8g pio skærm blev den helt sikkert nappet i tyskland eller sverige - ikke på vilkår om jeg vil betale de dk priser! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den skulle være god nok med de nye forhandler regler fra Pioneer, har det selv fra en forhandler. Hvor de kan i tyskland ved jeg ikke, det kan være de endnu ikke har indført reglen, eller de har demo rum et andet sted i tyskland. Redigeret af ashdk - 24-Juli-2007 kl. 15:00 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Ja Pioneer har en underlig politik angående prissætning. Jeg ville nok holde mig fra Tyske Pio tv. |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
det kan godt være Pioneer har en dårlig prispolitik, og det kan godt være at der har være enkelte kunder som har været kommet uberettiget i klemme med 427 skærmene, men deraf så at konkludere der er en del fejl på det nye tv allerede inden det nærmest er blevet solgt herhjemme er da en udtalelse som står for din egen regning Edit. egentligt syntes jeg efterhånden man bør forholde sig mindst lisså kritisk overfor Panasonics PX70 serie da jeg da efterhånden har læst om mange som har oplevet deciderede tekniske fejl på skærm som har krævet de enten har måttet få skærmen ombyttet eller har måttet sende den til reperation det må da være mest rimeligt ik? Redigeret af rhsin - 24-Juli-2007 kl. 16:13 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
|
Som jeg skriver, så bør man lige overveje om man skal handle i udlandet. Det er muligt at de nye skærme er bedre end de gamle, det får vi jo at se om ½ år. Så jeg vil da klart foreslå at man køber et dansk Pio tv, selvom det tager en god overpris for deres produkter. Jeg har lige "stjålet" fra en anden tråd hvor spawn skriver: Men de er ikke uden børnesygdomme - i en sindsygt lang tråd på AV forums tales der bl.a. om et meget stort antal skærme med billedstøj og fizzing/shimmering pixels i alvorlig grad. Pioneers reaktion på de der har klaget over dette er den sædvanlige arrogante "det er ingen fejl, og sådan er der bare nogen skærme der opfører sig" Gizlaroc fra forummet har eks. konkret oplevet det på 4 ud af 7 skærme, men der er mange flere der har rapporteret det. Du kan jo læse den og få info om andres praktiske erfaringer med skærmene - hvis du orker |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |