|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() Sendt: 23-Juli-2007 kl. 21:26 |
Hey Folks Jeg får mit Panasonic pv70 på torsdag (bliver alt for fedt) Men er det ikke noget med, man kan få diverse dvd´er, sådan nogle med Flyvmaskiner, fugle og biler osv, så man virkelig kan se hvad skærmen kan. Tror tit, det er sådan nogle, de har til at køre i butikkerne. Jeg kunne nemlig godt tænke mig sådan en, det ser nemlig rigtig fedt ud
Mvh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40575 |
![]() |
Jeg er sikker på, at de HD Demoer er nogen som kun forhandlerne har. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej pongolle - ha ha.... den har jeg prøvet at få fat på længe den du omtaler - men nix. Det er så vidt jeg husker Philips der har lavet den, og jeg var osså i kontakt med Philips, men svaret var definitivt nej. Problemet er jo også, at den "DVD" du nævner vist er i HD, sådu skal altså have en mulighed for at kunne afspille og overføre signalet i HD. Men lad mig det vide hvis det lykkes, for det er dæleme mig en flot præsentation Redigeret af Hother - 23-Juli-2007 kl. 21:34 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
FriendlyMots ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
Hmm med et mere præsis navn på den præsentations skive er jeg sikker på jeg kunne opdrive den på enten en torrent side eller usenet.
Så hvis i giver mig et navn skal jeg prøve :) |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Freindly - så vidt jeg er bekendt ligger den på en harddisk. Og jeg kender desværre ikke navnet - jeg tror ikke at det bliver så nemt
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
prøv ellers og kigge på apples quicktime site der ligger en del flotte klip her
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Microsoft har også en del HD materiale liggende i noget wmv, som jo dog kræver du sætter en computer til. Det er dog ganske flot i fuld opløsning, selvom flere af dem desværre er lidt for hårdt komprimeret.
|
|
/Bjarke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |