recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Fælleskøb af Panasonic Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Fælleskøb af Panasonic Plasma

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
izebreaker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Fælleskøb af Panasonic Plasma
    Sendt: 16-Juli-2007 kl. 14:31

Mon ikke der er basis for endnu et fælleskøb af Panasonic Plasma TV i str. 37", 42" og 50" ?

Jeg står selv og skal købe og er interesseret i Px42 modellen.

Tror der er mange som ville være med på endnu en runde!

Spørgsmålet er så om prisen kan presses mere da man pt kan købe ovenænvte model til omkring kr. 10.000 hvilket er en super pris.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 15:00

Hej izebreaker - den tror jeg personligt ikke på med et nyt fælleskøb. For det første er det "nære" marked her mættet, dernæst bliver det nok svært at presse prisen yderligere, og endelig tror jeg at interessen samler sig om andre fladskærme lidt ud i fremtiden.

Men køb du blot et Pana - du bliver ikke snydt, og du får bare ikke noget bedre til pengene - sådan er det

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 15:07

Hej Hother

Tror heller ikke jeg går fejl af Pana Plasma hvis man skal tro på alle som deltager på dette site. Har faktisk endnu ikke set TV´et live, så det skal lige ses inden købet - Jeg har ejet et Samsung LCD m61 som jeg bestemt ikke var imponeret af - Ihvertfald hvad angår analog tv. Til Playstation og PC var billedet ganske godt.

Tror dog ikke helt at markedet (det nære) er mættet. Kender mange og læser om mange (også her på sitet) som vil købe flad tv og alle får tilbagemeldingen : Køb Pana plasma.

Men du har nok ret i at prisen sikkert ikke kunne presses, men igen hvis man ikke prøver så...... :-)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 15:26

Jamen du har ret izebreaker "intet uforsøgt".

Men én ting som jeg mener at jeg kan sige, du bliver ikke skuffet over Panasonic 42 - trust me. Jeg bliver selv mere og mere begejstret som tiden går 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 16:06

Lyder betryggende at din skærm "vokser" i din vurdering :-)

Jeg har sådan lyst til at investere i en 50" men tror nok den bliver for kæmpe til stuen (25 m2) og med en siddeafstand på 3 m.

Når jeg har TDC kabel skal jeg vel købe en model uden DVB tuner eller hvad mener du? (Kan se din egen model er uden tuner - såvidt jeg ved)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 16:26

Næh nej izebreaker - lige dér tager du fejl. Min stue er ikke større, og jeg har fortrudt at jeg ikke tog 50´. Så tænk lige om én gang til

Du skal købe en selector, alt andet ville være synd. Og til efteråret kommer TDC med en ny HD selector i Samsung udgave. Sådan håndtere du den sag

Redigeret af Hother - 16-Juli-2007 kl. 16:28
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 16:47

Lyder ikke godt - At du tror en 50" vil være en mulighed for mig :-) Så kommer jeg jo i tvivl - hehe

Har set målene på en 50" som i bredden er 121 cm - Tror du ikke den vil syne for voldsom på en væg (skal godt nok op og hænge men alligevel)

Har jo haft projektor og været vant til megaskærm så kan jo være jeg ikke ville stilles tilfreds med 42" - Dog er springet rent prismæssigt lidt stort, ca 5.000,- men det er jo et andet aspekt i sagen.

Har godt nok hørt om Selector så tror jeg venter til den nye HD version kommer på markedet.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 16:58
Den er ikke for stor - basta
Til top
Container Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Maj-2007
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 21:51
Det er et superfedt Tv... jeg var nede i Tapeconnection i KBH og se på det. Jeg skal selv til at købe så et fælleskøb til ville være som kaldet :)

Jeg har selv interesse for 42" modellen. Med en Evt recorder til opskalering af TV signal.
TV: Panasonic TH-42PX70EA
DVD: Panasonic DVD-S53EG-K
Konsol: Wii
Forstærker: Beocenter 3500
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 22:15
Der må da være mange flere end os 2 - Kom ud af plasmabusken drenge og piger :-)
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 22:34

Jeg går stærkt og overvejer en 42PX700 eller 50PX700, men jeg er staidig i tvivl om jeg vil få rigtig glæde af den, når alle mine kanaler er analoge, hvor mange af udsendelserne jo er i 4:3 format. Jeg ville sådan set ikke have noget imod at se disse med sorte kanter i siderne, men jeg ville være nervøs for ulige slid (ved ikke om jeg kan vende mig til grå "gardiner"). Til DVD er det selvfølgelig bare super, men hvad med de analoge kanaler - er det skod at se på så stor en skærm?

Undskyld det var lidt OT. Et fælleskøb ville sikkert skubbe mig ned af hegnet.

Jan

Redigeret af videoguy - 16-Juli-2007 kl. 22:37
Til top
bronsztejn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juli-2007
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2007 kl. 00:43

Hey Izebreaker,

Jeg skal også købe et px42 - og nok også en dmr-67 dvd/hd optager...

Du skriver at du har set det til 10k det billigste sted, af nysgerrighed, hvor er det så henne?

Hvor mange skal vi være til et fælleskøb?

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu