recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP.. Ang DÅRLIGT billede på TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHJÆLP.. Ang DÅRLIGT billede på TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sundin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP.. Ang DÅRLIGT billede på TV
    Sendt: 25-Juli-2007 kl. 21:48

Håber at jeg kan få noget hjælp herinde....

Har igennem et stk tid haft en del problemer med dårligt billede på mange af mine kanaler (TDC Kabel) alt lige fra "skyer" på DR1,Grumset kornet billede på TV2 og små hvide prikker på bla TV2sport....har så haft besøg af TDC 2 gange som har kigget på det  og i mandags, tja så ved hverken TDC manden eller jeg,hvad det var men pludselig stod alle kanaler som de skulle....fint nok.....indtil idag,for nu er det TV2 og kun TV2 der pludselig fra det ene sekund til det andet bliver kornet,grumset igen for så efter et stk tid at stå helt fint igen og så.....vupti igen er det af H til.....alle de andre kanaler er der ingen problemer med....Hvorfor ???? Kan det være TVet eller hva pokker kan det være ?? Hjææææææælp

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 21:56

Der er nok ikke andet for, end at få TDC ud igen og gennemgå dine kabler og e.v.t. efterse diverse fordelere og forstærker, for at lokalisere problemet, det er ikke sansynligt at fejlen er i TVet. Er der naboer der har eller har haft samme problem.?

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Sundin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 22:07

Hej Radiomand

Tjaaa, men TDC har jo checket mine signaler og de står iflg dem som de skal........Naboen har på intet tidspunkt haft problemer..

Til top
Sundin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 22:09

...Glemte lige at de også skulle have efterset,skiftet en forstærker.....men når det nu kun er TV2 der ligenu er problemet, så er det ikke TVet (tuneren) der kan være gået  ?????

Til top
sbache Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Sundin Sundin skrev:

...Glemte lige at de også skulle have efterset,skiftet en forstærker.....men når det nu kun er TV2 der ligenu er problemet, så er det ikke TVet (tuneren) der kan være gået  ?????

Jeg vil sige at jeg også lige præsis i dag også har oplevet problemer på TV2 med TDC Kabel TV - og ikke nogen af de af de andre kanaler. Faktisk er signalet ret dårligt lige nu - var også dårligt på et tidspunkt under touren, men blev så bedre igen, dog blev det dårligt igen her til aften, ligeomkring nyhederne.
Til top
Sundin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af sbache sbache skrev:

Jeg vil sige at jeg også lige præsis i dag også har oplevet problemer på TV2 med TDC Kabel TV - og ikke nogen af de af de andre kanaler. Faktisk er signalet ret dårligt lige nu - var også dårligt på et tidspunkt under touren, men blev så bedre igen, dog blev det dårligt igen her til aften, ligeomkring nyhederne.

Okay......samme her, hvor i verden er du ? Ballerup her

men det hjælper jo en del på det....pyyyyhaaaaa

Til top
sbache Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2007 kl. 23:00

Okay......samme her, hvor i verden er du ? Ballerup her