|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() Sendt: 25-Juli-2007 kl. 08:57 |
Nu er jeg ved af være nået til højttalerne, og jeg vil høre om der er nogle kvalifiserede bud på hvad jeg skal købe. Mine krav er GOD lyd, stereo og surround. Skal ikke skæmme en pæn stue i et helt nyt hus. Skal kunne spille højt så jeg kan MÆRKE musikken/lyden. Jeg er nok selv ovre i noget Kef, Dali, JBL,Infinity eller andet. Har set testen at Gallo 5,1 sættet,men ved ikke om det kan levere. Glæder mig til kvalificerede bud, gerne med billeder |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Hvis du kan lide småt men godt, skal du efter min mening vælge KEF KHT 3005 http://www.kef.com/ht3000/gallery.htm de vandt bla. EISA 2007 og har fået gode anmeldelser Her fra C-net . com http://reviews.cnet.com/4323-6531_7-6509114.html?tag=txt jeg har dem selv |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hvad er dit ca. budget på højtalerne? |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Budgettet ligger nok omkring 10-15.000 , men jeg er tilbøjelig til at gå over budget
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jamen så syntes jeg seriøst du skal tage en kigger på Dali Ikon 6 sættet du skal især lægge mærke til at dette er et højtalersæt med bånddiskant hvilket giver en særdeles god og kraftig diskant i toppen og efter min mening særlig velegnet til surround hvor det er med til at trække hjørnerne bedre op og skabe et bedre "3D lydrum" i stuen. Dog ville jeg dog forsøge at prutte mig til en opgradering af centerhøjtaleren fra ikon vokal 1(som efter min mening ikke passer ind i sættet pga manglene bånddiskant) til ikon vokal 2 da det efter min mening er vigtigt der er bånddiskanter hele vejen rundt når først man er startet, og desuden er Centerhøjtaleren en af de vigtigste højtalere i surround så her ville jeg ikke spare. Jeg er ret sikker på at du her får et rigtigt velspillende højtalersetup, og skulle man efterfølgende opgradere kunne det feks være med en effekforstærker også give fronterne samt centerhøjtalerne ekstra effekt ved at biampe som jeg har gjort (se evt min hjemmebio). Redigeret af rhsin - 25-Juli-2007 kl. 22:13 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Det er lige det jeg havde bri7ug for at vide Har du nogen idé om priser ? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har selv fundet priserne... Lyder rigtigt fornuftigt. Jeg kører til HiFi-Klubben i morgen og lytter. Tak for hjælpen |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Så lige på priserne det var uden subben for systemet det er lidt misvisende (når den nu er med på fotoet Redigeret af rhsin - 25-Juli-2007 kl. 23:15 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er VERDENSMESTER i at springe budgettet
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
hehe ok måske du skulle kigge på deres mentor sæt istedet så Nej jeg tror faktisk vurderet "value for money" så er deres Ikon sættet særdeles godt til pengene |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogle der kender DALI SUITE HØJTALERE 2,8(front) +0,7(bag) + 0,8 (center) i forhold til IKON 6 ?
|
|
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Jeg ville snuppe nogle Kef indbygningshøjtalere fra Ci serien, og en ordentlig sub. Så slipper lillemor for at se på højtalere i stuen, og lyden er god, du bygge bare en væg uden på din nyværende væg, så har du skjult alle kabler og front højtalere, og fladskærmen er blevet sænket ind i vægen, det ser prof ud. http://www.kef.com/products/ciseries/ci200qs.asp denne model kan både sidde i væge eller lofter. har du set på Elac højtalere? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |