|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 26-Juli-2007 kl. 16:28 |
Jeg har et GeForce 7600 GT: http://www.gigabyte.com.tw/Support/VGA/Driver_Model.aspx?Cla ssValue=VGA&ProductID=2485&ProductName=GV-NX76T256HI -RH Til den ene udgang har jeg mit HDMI til min PV60E og DVI har jeg konverter på til min projektor. Det virker også næsten 100% til det, jeg ønsker at bruge det til. 1. Jeg ønsker at kunne sætte separate opløsninger (1280 x 676 på plasma og 1280 x 720 på projektor), samt separate kalibreringer, men problemer er, når jeg vælger klone, kan jeg kun justere dem samtidig, og såfremt jeg vælger dual-view, bliver skrivebordet delt i to, hvilket jeg ikke synes er optimalt. Hvordan får jeg gjort, så jeg kan køre to forskellige indstillinger og hvis det er muligt med samme billede på begge skærme i stedet for delt skrivebord med ikoner på plasmaen og tomt skrivebord på projektoren? Jeg har tidligere benyttet Omegas drivere til ATI grafikkort, men så vidt jeg kan se er driverne fra juni 2005 til Nvidia. Findes der bedre drivere end NVIDIAs egne, eller skal jeg holde mig til NVIDIA's?
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Dette kan desværre ikke lade sig gøre.. Clone = samme opløsning på begge skærme. Bedste løsning vil nok være en genvej til at skifte mellem skærmene = en skærm af gangen. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Har du opskrift på hvordan man laver en sådan genvej? Det kunne jeg godt tænke mig til mit GeForce 7500LE til at skifte imellem VGA og S-video out. Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 26-Juli-2007 kl. 22:56 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Det kan man ikke. |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Tak for svarene. Jeg tror jeg vil satse på at have to primære skærme, som jeg kan switche imellem. Hvor finder jeg hotkey funktionerne? Har I nogen erfaring med Omaga eller er NVIDIA's egne de bedste? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |