|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Janl2000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 27-Juli-2007 kl. 18:12 |
Jeg kan ikke starte min pc, efter jeg har samlet det. Mit bundkort et MSI - K9AGM2-FIH http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2089772&l okation og jeg har et Zalman kabinet, jeg har lidt problemer med at finde ud af hvor nogle af stikkene skal sidde, specielt dem fra kabinettet her tænker jeg på dem der er forbundet til startknap og display.
Jeg har en ledning der hedder power led som er 3 pin og en power sw med 2 pin. vil umidelbart mene at power sw er til tændknap og den er vist forbundet rigtigt, på bundkortet er farven sort og sort med kryds, ledningen er sort og rød, sort til sort og sort med kryds til rød er det rigtigt???
Hvad er power led til???, den passer ikke til mit bundkort. der er to ledninger en grøn og hvid, den ende der er forbundet til kabinettet er et 2 bens stik, men probblemet er den anden ende det er en 3 bens, hvor der så ikke er noget i midten, men jeg har kun plads til 2 ben på bundkortet det på bundkortet hedder JFP1, det stik der følger med passer til en anden type der hedder JFP2. Skal jeg skifte stikket power led ud med et der kun har 2 pin i hver ende og ikke 2 og 3. forstår i hvad jeg mener??? Kan man ikke teste om min strømforsyning virker, for der er intet der starter???
Redigeret af Janl2000 - 27-Juli-2007 kl. 18:44 |
|
![]() |
|
Janl2000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
LOL man burde ikke sælge hardware løsdele til nobs, jeg manglede et stik, nu er den ved at installere, men jeg bliver nok nød til at købe et stik for power led stikket passer ikke, men det er vist kun til en lampe, så det er ikke så vigtigt.
Redigeret af Janl2000 - 27-Juli-2007 kl. 20:41 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
PowerLed er bare til at vise at PC-en er tændt, så den er princpielt ikke nødvendigt. Hvis PowerSw er sat korrekt til burde PC-en tænde... Er det ekstra 12-volt strømstik sat i motherboardet? - eller problemer med 20 /24 pin stik mellem powersupply og MB. Redigeret af avh - 28-Juli-2007 kl. 09:23 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
hehe ja der fulgte et 24 pin stik med kabinettet til display og lignende, hvor der var stik i begge ender, i modsatte ende skulle et stik fra strømforsyningen sættes i, det var det jeg havde glemt, jeg fokuserede på bundkortet og der havde jeg jo sat alle de vigtige ting til
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |