recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med brænding af audio CD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med brænding af audio CD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lpnielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med brænding af audio CD
    Sendt: 28-Juli-2007 kl. 21:15

Hej

Jeg har lige købt en ny stak blanke CD'er, men jeg har problemer med at brænde en audio CD med dem. Nu vil jeg høre om der er nogle blanke CD'er, der ikke kan brændes som en audio CD (hvis der er, så anede jeg det ikke). Der er ikke noget problem med at brænde en data CD med dem.

Det jeg forsøger er at brænde waw-filer som jeg har konvereteret fra MP3 filer. Den ser ud til at brænde fint nok fra start af, men der er problemer til sidst, hvor den melder fejl.  

LPN

Redigeret af lpnielsen - 28-Juli-2007 kl. 21:18
Mvh

LPN
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 21:28

Normalt skal du bare trække dine filer over på brænderdrevet, og trykke på funktionen "Brænd disse filer til CD". Hvis der på dine skiver står Audio CD, så er det ikke til PC brug men til CD Recordere.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lpnielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2005
Sted: Denmark
Point: 233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 21:35
Det er skam ganske alm. CD-R 52x. Jeg valgte bare som udgangspunkt at brænde det som en audio CD - det skulle jeg mene, at det er det som man skal for at kunne afspille det i en CD-afspiller?
Mvh

LPN
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2007 kl. 21:39

Waw filer kan brædes som jeg beskrev, har du prøvet på den måde.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu