|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() Sendt: 23-Juli-2007 kl. 13:52 |
Flot og stilrent
![]() |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Nydeligt!! Tillykke
|
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Normalt når man ser billeder af et mediacenter setup ser det mere eller mindre klodset, men dette her kan jeg rigtig godt lide. Det eneste du ser ud til at mangle er en universal fjernbetjening... PS: Er det to sækkestole der står på gulvet? |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Det ser rigtig godt ud med din hjemme-bif. Og så er der jo en ting, der især imponerer mig: Ingen synlige ledninger eller kabler. Hjemme i min egen hjemme-bif er der desværre konstant et syndigt kabel-rod under, og omkring TV-møblet. Lidt, som om nogen har tabt et stort fad med spaghetti og marcaronni. P.S.: Sådan en Ambilight fra IKEA skal jeg også ha'. Redigeret af musicus - 02-August-2007 kl. 22:30 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
hej, flot hjemmebio, jeg ville lige høre hvad du bruger af software på din htpc?
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Chris - Du kunne godt have skåret kabelkanalen til. Den der sidder under højre front højtaler på billed 2.
![]() |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Ja - og ført ledningen fra center højttaler med ind ind i "slangen" på billede 1 og 2
![]() Redigeret af pdrhan - 22-August-2007 kl. 06:27 |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
hej chrisjj.Det er en flot opstilling du har der.Især dit lb1. Jeg har det nemlig også selv, jeg tror, at jeg købte det på samme tid som dig via første runde med fælleskøbet.Jeg vil lige spørge om det er et hit med selector til lb1?.Jeg går nemlig og overvejer om jeg skal ha en, men er noget i tvivl, da jeg også kører med mce 2005.kører du med selector til vista, altså med det lille ir øje klistret på selectoren, så vista kan skifte kanal på selector?.Hvis du har det, virker det så ok.eller har du prøvet det, og så droppet det? |
|
![]() |
|
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det der baggrundsbelysning (ambilight kopi) er det fedt i dagligdagen? Jeg kan godt se det fremhæver skærmen, men bliver det rarere at se TV? Tænder du det separat, eller er det tilsluttet tænding/signal på en eller anden måde? |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Tak for kommentaren! Det ser rigtig nice ud ved dig også! Jeg har haft det samme sorround system fra Dali som dig. Nu har min store søster det :-) Belysningen bag dit LG tv er rigtig FLOT! God weekend! |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Kan du ikke smide et link ind af Ikea "Ambi light" lysene eller komme med et navn på dem. Jeg har selv gået og tænkt på at sætte noget lys bag ved min egen fladskærm, det ser godt ud...
|
|
![]() |
|
lululu5 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Det er den stil min kæreste godt kunne tænke sig. Stilrent og pænt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |