|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() Sendt: 31-Juli-2007 kl. 12:58 |
|
Er der nogle af jer som før har købt det plasma beslag, som sælges i ALDI til 199,-? |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej jan0112 - hvis det er samme fabrikat som mit (købte mit for et års tid siden), så hænger mit Pana 42´ flot i det beslag
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Hvis I har et mindre fladskærms-tv (op til 30"), så kunne IKEA's model også være en mulighed .... http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40105364
|
||
![]() |
||
Spike ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-November-2006 Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
har også set det og syntes det var helt vildt for det var jo fra 30-63 tommer, så ville også gerne hører folks erfaringer!!! |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
Udfra billedet (aldi's reklameavis) Ser det ud som om det vil passe perfekt til alle tv (de 2 øverste er der mange huller i, og de 2 nederste er der 2 meget lange huller ell hvad man nu kalder det) Det eneste jeg bare ikke kan se, er hvor dybt det er ..(altså om der blir luft nok ind til væggen). Tror jeg skal ned og have et imorgen, hvis man nu finder ud af det skal op og hænge en dag |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jamen, det kan vi da også hjælpe med Se billederne af ALDI beslaget her /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jamen som Lars ligesom er inde på - super forum recordere.dk. Som jeg skrev længere oppe i tråden Aldi-beslaget er helt fint |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
Nice ... Så skal jeg helt sikkert derned imorgen og redde mig et stk beslag |
||
![]() |
||
mrsam ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|
overvejer også at købe dette fine beslag, men stod lige og kiggede på bagpartiet af min fladskærm LC37SA1E Sharp og synes ikke lige jeg på nogen måde kunne se hvor at man skulle kunne montere sådan et beslag .. Går vel stærkt ud fra at der burde være nogle "huller" som man så skulle smide beslaget i? |
||
![]() |
||
![]() |
|
de er lige i midten, i den boks der står sharp Redigeret af bulk - 31-Juli-2007 kl. 14:56 |
||
![]() |
||
mosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Dejlig med en moderator som Lars, der lige smider sådan et link ind. Det var der sgu mange fora, der kunne lære noget af Har lige købt en Pioneer 427XD til en kammerat. Der skulle vel ikke være nogen problemer med at anvende Aldi beslaget til denne model?? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg tror ikke du kan bruge ALDI beslaget. Det er for stort til din skærm. De fire skruehuller ligner et VESA100 beslag. Den kan du finde i mange afskygninger. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |