|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() Sendt: 24-Juli-2007 kl. 23:11 |
Hello Har bestemt at de gamle 150 lp skal støves af grundig -nogen der har erfaring med en god pladespiller i 1500-2000 kr klassen - og hvad koster en ekstra forstaærker som der nok skal til for slutte den min Marants 5600 reciver help |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er ikke mange på markedet mere, men Technics laver stadig nogle. Sony skulle vist også stadig. For at kunne tilslutte en pladespiller til et anlæg som ikke har indgang til pladespiller, så skal der yderligere købes en RIIA forstærker, så kan du tilslutte den til en Line indgang. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Her er et bud til usle 899,- kr - med phono preamplifier: Kender den ikke, men ser ud til at opfylde dine ønsker... Edit: Fandt et link med mere udførlige tekniske data, samt bruger manual: Redigeret af shaman - 25-Juli-2007 kl. 18:44 |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Faldt over endnu en... også med indb. phono preamplifier, lidt dyrere: Apropos kloge-Aage... pråsen er lige gået op for mig Sorry, jeg overlader straks tråden til andre med mere relevante bud Redigeret af shaman - 25-Juli-2007 kl. 18:59 |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Technics laver stadig den legendariske 1210'er. Har den, og den kan anbefales.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja den kan så helt klart anbefales, men den koster en del slanter, min var dog ganske gratis. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Min far har købt sådan en her http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/pladespiller/deno n_dp-29f_pladespiller_soelv.htm Den har også indbygget RIAA forstærker, den er dog tydeligvis ikke et highend produkt, men på min fars billige JVC minianlæg, kan jeg ikke høre forskel på en cd og pladespilleren. Redigeret af Ham_Der - 25-Juli-2007 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
Hejsa venner Tak for de mange gode råd - har kigget lidt på Harald Nyborg model (se deres tilbudsavisen) nogen der kender den? også med USB - eller jeg vælger måske hifi klub modellem - et krav er at den skal have låg så derfor synes jeg ikke om den første nævnte model her på siden
|
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Så vidt jeg kan se, har alle modellerne låg.
Det kan blot tages af. |
|
![]() |
|
LGR01 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 546 |
![]() |
Jeg har den fra Harald Nyborg og den har låg. Leif |
|
![]() |
|
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() |
Der findes da utrolig MANGE vinylaftastere i dag. Mange flere end du kan forestille dig. Men her tænker jeg ikke på billige afspillere som den fra Harald Nyborg. Og priserne for en "rigtig" pladespiller ligger fra ca.2500.- og op til mere end 100.000.- Hold dig væk fra det billige som du kan finde i diverse super varehuse og giganter. Et godt tip. Køb en brugt når nu dit budget ligger på max 2000.- Du får meget mere vellyd. Men send mig en besked, hvis du vil vide mere. |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/pladespiller/argo n_tt-1_pladespiller_sort.htm ville klart vælge denne. Hold dig væk fra den i "Harald skrald"...hvis du er bare en lille smule kritisk. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |