|
Anbefalinger af film |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Forfatter | |
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2007 kl. 21:24 |
Hej.
Jeg har lige set filmen ''the Rock'' med nicolas cage og sean connery. Den var super fed og ville bare høre om der var nogen, der kunne anbefale en film lignende. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0117500/ Hilsen Lasse højlund:) |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
|
jesper christia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej lasse måske CON AIR kunne være et tip...vh
![]() |
|
![]() |
|
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Hej jesper. Con air en også en super film, men jeg har den i forvejen. Hilsen Lasse højlund |
|
|
|
![]() |
|
cmglobal ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Borup Status: Offline Point: 128 |
hvis du kunne lide den, så gå generelt efter jerry bruckheimer film, de kører alle nogenlunde samme stil/stemning syntes jeg i hvertfald!!
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
The Rock er en udemærket film, men du skulle i stedet prøve at se nogle film, der er så fantastiske, at de næsten bliver et stykke kunst. De absolut fedeste film jeg har set: 1. Requiem for a Dream .... hvis du vil have flere, så bare sig til |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Jeg vil gerne høre flere :) For der var lige et par af dem du nævnte der er nogen at de bedste film ever :) |
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
Er lige med på en lytter her .. Det er ikke de nyeste film, men begge film holder stadig 100% Så kunne man falde over flere af den type er det med at holde sig til !! |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Jamen så for du lige et par mere: Kill Bill 1 ... og så er der jo altid franske Taxi 1-3, hvis man har brug for et godt grin. Redigeret af Sandal - 08-Juni-2007 kl. 23:02 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Er det Action og brag, så er der Die Hard Serien, Kapring på åbent hav, og kapring i høj fart. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
Har i set orginal udgaven af Nikita ( den Franske ) ?? Også en super film .. Kommer på DR 1 om 10 min |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
For at være lidt ekstrem, kommer her lidt klasikere: M Niels |
|
![]() |
|
Tak for alle rådene:)
Hilsen lasse højlund |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |