|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 31-Juli-2007 kl. 22:13 |
Nogle der kender noget til Samsungs motoriserede vægophæng til fladskærme??? Tænker lidt på om fjernsynet kommer til at hænge længere ud fra væggen end de normale vægbeslag???
|
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jeg ved ikke hvor meget man kan se men der er en video af 3 TV på ophængene på YouTube.
|
|
![]() |
|
Rygaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Takker... Har set videoen, men syntes ikke at det er til at se hvor langt ude fjernsynet sidder fra væggen |
|
![]() |
|
dstruct ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainment/samsungs-auto- wall-mount-priced-and-undressed-255027.php
"The mount telescopes 12-inches out from the wall, and calibrates itself on installation. The screen swivels between 18 and 25 degrees side-to-side depending on the size of the screen (40 and 63 inches is what they had on display). It has a tilt of 15 degrees, which doesn't sound like much until you see it tipping at that perilous angle. When the TV powers off, the screen folds back to about 4 inches from the wall. The mount also remembers its last position and returns there on wake up like the driver seat of a fancy car." Lyder ret fedt i øvrigt :) Redigeret af dstruct - 05-August-2007 kl. 18:43 |
|
Pana 50" PX70E
Pana HT550 1000W Kiss dp-558 PlayStation 3 Asus V1JP-AK042E |
|
![]() |
|
terkild ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Nu da denne tråd er lagt i fælleskøb forummet, vil jeg da gerne høre om der er stemning for et fælleskøb af dette vægbeslag ?
|
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Jeg er frisk... Det er jo et mega fedt ophæng, og mega blæret
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Har købt ophænget, men har desværre ikk fået det op endnu Mvh Rygaard
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er ophænget monteret.. Det er sgu smart mit fjernsyn er et Samsung (LE40M86). Kan ikke sige om man kan styre ophænget med fjernbetjeningen fa en andet mærke end Samsung..
Mvh Rygaard |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |