|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 06-August-2007 kl. 20:21 |
Har haft mit px70 siden fredag :) og synes efterhånden det har kørt 200timer.. (det'gas)
ville bare lige høre hvordan jeg på dette tv kommer ind i servicemenuen (th42px70.) Det er lidt trist at blive ved med at se på sårn mørk skærm, men jeg ofrer gladeligt 200 "mørke, triste og kedelige" tv-timer for at få et godt billed de næste par år.
lille ekstra spørgsmål - hvor er det jeg de-aktiverer filtre ? Redigeret af Martin.S.C - 06-August-2007 kl. 20:22 |
|
Mvh MartinC
...evt tak for hjælpen :D |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Jeg har aldrig forstået, hvad lægfolk skal i en menu, der er tiltænkt servicefolk.. Tænk sig at vil rode i noget, man ikke har forstand på, den tredje eller fjerde dag, man har et apparat. Men så kan man selvfølgelig nå at ødelægge det og misbruge en eventuel tilbageleveringsret... |
|
![]() |
|
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
hej jnvir. Når du er faldet ned over mit spørgsmål. Kan jeg så få dig til at svare hvis det er noget du ved noget om? - jeg skal bruge det af den simple årsag, at jeg vil se hvor mange timer tv'et har kørt. Jeg kunne aldrig drømme om at sende dette tv retur - jeg har trods alt givet mere for det end alle dem der har købt det på geco.dk de sidste par dage :) |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Tryk på V knappen på selve TV'et og tryk 3 gange på 0'et på din fjernbetjening. |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25927& KW=service+menu |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
![]() |
takker.. har smidt den i "favorites" nu - så må jeg kigge på det hvis jeg tør :) skal ikke ind og skrue, pille og regere... skal bare have tjekket "TIMER" |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
![]() |
skal lige huske at spørge også hvor det er jeg de-aktiverer diverse filtre, for at afhjælpe skygger...?
|
|
Mvh MartinC
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
I billedmenuen - den er der kun hvis du ser analogt TV, men den er på side 2. Ja, jeg går ud fra, at du refererer til den menufunktion der hedder "3D-COMB" |
|
![]() |
|
![]() |
nå ok - den har jeg fundet... den må jeg prøve at slå fra så :) det andet har jeg ikke lige pillet ved endnu.. |
|
Mvh MartinC
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |