Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Steffen32
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
|
Emne: PS3 som DVD afspiller Sendt: 22-Juli-2007 kl. 11:44 |
Jeg overvejer en PS3 men har et par spørgsmål til jer garvede ejere:
Hvordan virker den som DVD afspiller - kan den afspille hjemmelavede DVD'er - Hvordan virker det med opskalering. Er der en tålig menu styring - jeg er ikke kræsen på dette punkt. Hvordan med larm.
Har i et godt bud til hvor man kan købe den til en skarp pris
På forhånd tak.
Steffen
Redigeret af Steffen32 - 22-Juli-2007 kl. 11:47
|
|
skipper
Bruger
Oprettet: 25-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 191
|
Sendt: 22-Juli-2007 kl. 12:24 |
Steffen32 skrev:
Hvordan virker den som DVD afspiller - kan den afspille hjemmelavede DVD'er - Hvordan virker det med opskalering. Er der en tålig menu styring - jeg er ikke kræsen på dette punkt. Hvordan med larm.
På forhånd tak.
Steffen |
Nu har jeg ikke selv personlig erfaring med PS 3, men jeg har læst mig til at den også bruger en masse strøm, når den blot afspiller DVD, hvilket også burde blive taget med i overvejlelserne.
|
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
|
Sendt: 22-Juli-2007 kl. 12:49 |
Steffen32 skrev:
På forhånd tak.
Steffen
|
Efter PS3 er blevet/bliver opdateret via nettet regnes den for at være blandt de bedste til DVD/ Blue Ray. Menuen er meget simpel og nem at finde rundt i. "hjemmeDVDer" kan den også klare. Ang støj det er vist meget forskelligt nogle siger ikke noget andre suser lidt og andre igen larmer vist en del.
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
|
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 22-Juli-2007 kl. 17:51 |
Jeg syntes PS3'en er genial som DVD afspiller. Den upscaler rigtig flot og hatr fået utrolig godt reviews - der er en tråd om det her i dette forum - søg efter det.
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
|
Steffen32
Guld medlem
|
Sendt: 23-Juli-2007 kl. 11:09 |
Tak for tilbagemældingerne. Det glæder mig, at den spille DVD'er uden problem. Så er det vist bare at anskaffe sig en. Jeg må på udkig efter et godt tilbud et sted. Måske El Giganten, så har jeg jo returret hvis den skulle larme for meget.
Hilsen
Steffen
|
|
mejersken
Super bruger
Oprettet: 17-April-2007
Point: 319
|
Sendt: 23-Juli-2007 kl. 12:48 |
fona og merlin har et pakketilbud for tiden hvor man får 2 controlere og spil ( motorstorm & resistance FOM) for 4999
|
|
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
|
Sendt: 23-Juli-2007 kl. 13:42 |
Det er et landsdækkende tilbud. Hos alle der forhandler maskinen. Visse butikker fylder så lidt mere på. F.eks. har Elmutanten vist nok smidt et ekstra spil med.
Redigeret af Naiera - 23-Juli-2007 kl. 13:42
|
|
Steffen32
Guld medlem
|
Sendt: 25-Juli-2007 kl. 23:58 |
Naiera skrev:
Det er et landsdækkende tilbud. Hos alle der forhandler maskinen. Visse butikker fylder så lidt mere på. F.eks. har Elmutanten vist nok smidt et ekstra spil med.
|
Hej.
Tak for tilbagemeldingerne. Jeg fik en af konen i fødselsdagsgave. Hun købte den i el-mutanten, så der var mulighed for tilbagelevering hvis den larmer. Men den er nu meget støjsvag og velfungerende.
Og ja - den er genial til DVD afspilling og opskalerer fint. Jeg har smidt 250 kr. på bordet og fået en fjernbetjening, som har de knapper, en stand alone afspiller har normalt. Et godt køb.
Pakketilbudet rummede 2 spil og en ekstra controler - altså ikke et ekstra spil. Men de to spil har en værdi af 950- kr. i sig selv og controleren koster vel omkring en 500 kr. seddel. Så de svarer til en rabat på knap 1500,- og så er prisen vel fair nok pt.
Jeg er begejstret for at man kan downloade billige spil, fra den indbyggede shop, det fungerer rigtigt fint.
Jeg mangler at afprøve den som MP3 afspiller og billedefremviser. Måske kan den afløse min media PC. Men så skal den del også være mindst lige så god som XP MCE. Hvad er jeres oplevelse af det.
Hvor sætter i indstillingerne til digital lyd. Jeg har både optisk indgang og HDMI kabel tilsluttet. Overtager Optisk indgang automatisk når den er i brug, eller hvordan virker det.
Hvordan flytter jeg 40 gb. fra PC til PS3 nemmest og hurtigst? Kan den evt. læse en ekstern HD med NTFS.
Hilsen Steffen
|
|
hyldig87
Super bruger
Oprettet: 01-April-2007
Point: 473
|
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 00:18 |
Jeg sys den klarer det middelmoddigt som mediecenter... Det som specielt trækker ned er manglen på understøttede codecs.
Jeg mener ikke den godtager NTFS diske, men tilgengæld kan du ret nemt atge harddisken ud og sætte den til computeren. bare søg på google, det er super nemt, og mener ikke garantien ryger på det.
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 09:26 |
Steffen32 skrev:
Kan den evt. læse en ekstern HD med NTFS.
|
Den kan læse FAT32
|
|
Beat
Ny bruger
Oprettet: 26-April-2006
Point: 15
|
Sendt: 08-August-2007 kl. 21:02 |
Kan en dansk PS3 afspille andet end region 2 film? Jeg tænker specielt på region 1 og 3 film?
Hvis ikke kan man så få en update, chip eller lignende som gør den i stand til det?
|
|
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
|
Sendt: 08-August-2007 kl. 21:28 |
Nej og nej.
|