|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anastacio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 09-August-2007 kl. 12:33 |
Hey. Jeg har allerede spurgt i en anden tråd, men blev anbefalet at oprette en ny, så here goes. Forleden købte jeg et 3 meters HDMI kabel fra Roline til 249,-; jeg tilsluttede det så mit Panasonic PX700 42" (720p) plasma HDTV og min PlayStation 3. Problemet er, at lyden hakker i et sekund op til flere gange, og der er tilmed hvide prikker der hopper rundt på skærmen. Der er blevet sagt, at det muligvis kan være symptomer på et dårligt kabel; men hvad er jeres mening? Redigeret af Anastacio - 09-August-2007 kl. 12:34 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
HDMI er digital overførsel, symptomer på dårlig digital forbindelse er netop udfald i billede eller lyd, og/eller pixeleringer/prikker på skærmen - det er med 99.95% sikkerhed et dårligt kabel. Køb et andet kabel, du kan altid returnere det hvis ikke det hjælper http://av-connection.dk/?PNo=CT250-300&SPage=HDMI_Kabler 3 mtr clicktronic til 279,- med fuld returret
Redigeret af spawn - 09-August-2007 kl. 12:55 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Anastacio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Kvaliteten er ikke dårligere, hvis jeg køber det til 229,- på 1 meter vel?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej - absolut ikke. Det er altid bedst at købe kabler så korte som muligt.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |