recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung m86 støj ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung m86 støj ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
R3b3L Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 27-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung m86 støj ?
    Sendt: 10-August-2007 kl. 13:35
Mit m86 40' tv siger en træls summe lyd. Tvet er købt hos tapeconnection og jeg har fået atvide, at samsung generelt har noget drift støj.

Købte netop og det tv her, for at undgå for meget driftstøj, læste nogle reviews, hvor de var positive over, at der ikke var noget humming or buzzing fra tv'et..

Nogen der har samme tv, som oplever det samme eller er mit tv mon i stykker ?
Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 16:25
Købte mit 40" M86 hos laptops.dk, det er en version SQ02 og TV'et siger ikke en lyd mens det er tændt (når lyden er muted selvfølgelig ).

Jeg har dog læst på et engelsk fora at nogle har problemer med TV'et summer og de fleste har vist kunne fjerne det ved at justere backlight.
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 17:41
Har et M87 i 40 tommer og det siger ikke en lyd.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2007
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2007 kl. 00:39
Har M86 40" og det siger ikke en lyd, kan slet ikke høre noget støj overhovedet. Så vil da nok få sendt det til rep eller bruge din returret hvis du har den stadig?
Benitez
Til top
R3b3L Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 27-Juni-2007
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2007 kl. 15:48
Der er stadig garanti på, ville bare ikke sende det ind, hvis det var meget normalt.. det er jo svært at undvære sit tv :)

Jeg fik også atvide, at tapeconnection, at man kunne justere på kontrast, brightness osv. og så skulle det forsvinde, men det synes jeg bare heller ikke kan være rigtig.. Har jo fået det ISF-kalibreret, så ville jo være træls, at skulle til at ændre på tingene..

Men jeg tror, at jeg sender det ind.. synes også jeg kan ane en pive lyd, når jeg bruger HDMI2.

Tak for jeres respons.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu