|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
E-Milk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 13-August-2007 kl. 12:10 |
Jeg står og mangler et længere strømkabel til mit LCD TV der er et Philips 42" PF9831D. Kablet er pt. ca. 2 meter, men jeg skal bruge noget på ca 3-4 meter for at det kan hænge pænt på væggen. Jeg kan imidlertid ikke finde nogle butikker der har et længere kabel end standard kablet, og dem jeg har ringet til siger at de ikke tror nogen butikker har det. Det må da findes når alle andre kabler findes i længere versioner. Nogen der kan hjælpe med et link eller noget lignende? Takker! |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?Parent= 3&ID=337 Der kan du sikkert finde noget. Men svært at hjælpe når du ikke har oplyst hvilket stik der sidder i... Går udfra det er den som bruges i de fleste TV, computere osv. så. Redigeret af hyldig87 - 13-August-2007 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis alt andet fejler, så er løsningen jo lige til, klip stikket af og forlæng ledningen med en samlemuffe, eller brug en forlængerledning. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
E-Milk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Ok tak for hjælpen begge =) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |