recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så F@ndens typisk :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå F@ndens typisk :(

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Emne: Så F@ndens typisk :(
    Sendt: 16-August-2007 kl. 15:49

Ja du læste rigtigt. Rockstar udsætter Grand Theft Auto 4

Take-Two har netop gjort det officielt. Grand Theft Auto 4 er udsat.

Take-Two har i deres finansopgørelse afsløret af Grand Theft Auto 4 er skubbet til andet kvartal af finansåret 2008, hvilket først starter til november i år, mens andet kvartal først starter i februar 2008.

Der vil altså gå et godt stykke tid før Rockstar vil lade deres næste GTA titel indtage dine konsoller. Grunden til udsættelsen skal findes i at Rockstar vil have mere tid med konsollerne for at leverer en mere komplet spiloplevelse.

Grand Theft Auto 4 er under udvikling af Rockstar og udkommer nu i 2008.

http://www.console.dk/news/3328

Som om der ikke var nok mangel på ordentlige titler allerede. Fik min PS3 primært så jeg kunne spille GTA4 :(

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Fik min PS3 primært så jeg kunne spille GTA4 :(

Havde det så ikke været smartere at vente med at købe PS3 til spillet var tilgængeligt ? - du ville også have fået den billigere så.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Havde det så ikke været smartere at vente med at købe PS3 til spillet var tilgængeligt ? - du ville også have fået den billigere så.

Tjaa, nu skrev jeg jo _primært_.

Det indikerer at der også var andre grunde til anskaffelsen.

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2007 kl. 16:58
Så er det jo godt der kommer andre fede spil til konsollen 

Hellere de udsætter spillet, end et halvfærdigt produkt fyldt med bugs
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2007 kl. 17:26

Tjaa, jo det gjorde du da - men du skrev til gengæld også et helt indlæg med MEGET store bogstaver og bandeord i titlen om det ene forhold at Rockstar havde udsat GTA4 afsluttende med at dette var din primære grund til anskaffelsen - så det virkede da somom lige dette var meget vigtigt for dig.

Men der er da heldigvis andre ting en PS3 kan bruges til, og andre titler på gaden eller på vej så jeg håber da du alligevel er lidt glad for den

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2007 kl. 17:43

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Jeg er begyndt at blive utålmodig:

Intet nyt Splinter Cell til PS 3 (kan ikke håndtere AI´en), ingen MOH Airborne trailer til PS3 (er der mon også problemer med koden??)

GRAW2 demo, grafikken er absolut ikke noget der får mig til at overveje ps3 udgaven fremfor 360´eren.. (her tænker jeg bla. online -delen og controller, hvor 360`eren er LANGT bedre) 

Jeg spørger bare hvornår kommer de spil der virkeligt rykker grænser..

Hvornår bliver mediedelen til at arbejde med??

Det er absolut ikke for at være negativ, men skal betagtes som indlæg i en debat om PS3 som spillemaskine/- og mediecenter.. Jeg er da glad for min PS3, den er fin som afspiller, som konsol har jeg brugt den i 4 timer (motorstorm).. dvs "konsollen" samler støv!! Utroligt dårlige launch-titler syns jeg!

Jeg spejder hver dag på nettet efter spil-nyheder, og jeg må sige at alle der tiltaler mig er til 360´eren eller multiformat! Hvor må det være en nedtur at være PS3 fanboy for tiden... (ikke at der nogen på dette forum)...

Så kom jeg af med det IGEN!

Redigeret af Pede8000 - 17-August-2007 kl. 17:44
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2007 kl. 19:15

Tjaa, jo det gjorde du da - men du skrev til gengæld også et helt indlæg med MEGET store bogstaver og bandeord i titlen om det ene forhold at Rockstar havde udsat GTA4 afsluttende med at dette var din primære grund til anskaffelsen - så det virkede da somom lige dette var meget vigtigt for dig.

Men der er da heldigvis andre ting en PS3 kan bruges til, og andre titler på gaden eller på vej så jeg håber da du alligevel er lidt glad for den

Skulle måske nok have indikeret noget klarere at jeg blot copy/pastede den tekst fra en artikel fra linket jeg postede

Jeg er helt klart lykkelig for min PS3, men må give Pede8000 ret i at launch titlerne er seriøst ringe, sammenlignet med hvad man tidligere har set.

På trods af at konsollen er SÅ hård, spec-mæssigt, er der ikke de vilde titler ude nu, og de vilde titler der kommer i de nærmeste måneder, kommer OGSÅ på PC & Xbox360.

Men jeg fortryder ikke mit køb. Er bare skuffet over det ringe udvalg vi har, og fortsat vil have i de nærmeste måneder.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 08:16
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Jeg er begyndt at blive utålmodig:

Det er nu et stykke tid siden du begynte at blive det, i et andet indlæg :)

Citér

Intet nyt Splinter Cell til PS 3 (kan ikke håndtere AI´en), ingen MOH Airborne trailer til PS3 (er der mon også problemer med koden??)

Som skrevet andetsteds, så er det med AI'en i SC helt klart Spin - hvorfor skulle den ikke kunne håndtere AI'en i et skide spil?!

Det er nærmere en udvikler der har et lidt bedre forhold til MS end til Sony - det er der meget af for tiden :)

Citér

GRAW2 demo, grafikken er absolut ikke noget der får mig til at overveje ps3 udgaven fremfor 360´eren.. (her tænker jeg bla. online -delen og controller, hvor 360`eren er LANGT bedre) 

Der er ingen forskel på grafikken i PS3 og Xbox 360 udgaven, ikke så vidt jeg har kunnet se - men det er lidt svært at sammenligne de 2 udgaver lige nu, da den ene konsol har fået en Singleplayer demo, og den anden en multiplayer... jeg kan heller ikke se hvordan du kan sammenligne onlinedelen, når der kun er en singleplayer demo til PS3?!

Citér

Jeg spørger bare hvornår kommer de spil der virkeligt rykker grænser..

Om 14 dage, til 2 måneder - det kommer an på hvad det er du venter på?

WarHawk kommer om 14 dage ca. det er det bedste online spil jeg har prøvet på nogen konsol!

Citér

Hvornår bliver mediedelen til at arbejde med??

Jeg forventer mig store ting af 2.0 opdateringen - men jeg ved ikke hvor meget de gør ved Mediedelen - men det er software, og kan altid gøres bedre...

Citér

Det er absolut ikke for at være negativ, men skal betagtes som indlæg i en debat om PS3 som spillemaskine/- og mediecenter.. Jeg er da glad for min PS3, den er fin som afspiller, som konsol har jeg brugt den i 4 timer (motorstorm).. dvs "konsollen" samler støv!! Utroligt dårlige launch-titler syns jeg!

Ikke dårligere end hvis du sætter dig ned, og tænker tilbage på launch af Xbox 360 faktisk....

Citér  

Jeg spejder hver dag på nettet efter spil-nyheder, og jeg må sige at alle der tiltaler mig er til 360´eren eller multiformat! Hvor må det være en nedtur at være PS3 fanboy for tiden... (ikke at der nogen på dette forum)...

Så kom jeg af med det IGEN!

Jeg tror faktisk at PS3 fanboys'ne tager det helt roligt, når man kigger på det der kommer de næste måneder - der er flere store titler, men du har endnu ikke rigtig beskrevet hvad det er for spil du venter på....

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 09:20

Hej Zulfo!

Jamen, har man ikke lov til at blive LIDT utålmodig/ skuffet når der, ca et år efter lancering i USA, stadig ikke er noget som helst godt (ud over F1, hvis man er til det) til PS3...

Vi ER vist ude over launch perioden og har været det et stykke tid !!!!!

Jeg har været den lykkelige ejer af alt i konsoller, fra 8 bit tiden og frem til nu. Jeg har aldrig været udsat for en sådan "tørke".

Jeg ser frem til MGS og Ratchet and Clank... Håber da de kommer til tiden

Online bedømmelsen af PS3 sker udfra oplevelser med Motorstorm (eneste spil jeg har til PS3) contra masser af oplevelser med 360´eren bla. PGR og GOW!! Live er bare BEDRE!!!

Havde jeg været afhængig af at skulle spille på PS3 de forløbne måneder, tror jeg at ville have fået abstinenser.

Måske er det fordi jeg (og andre jeg kender der har det på samme måde) i forvejen er 360 ejer at man ikke så let lader sig imponere af PS3.. Kan godt se at hvis man hopper fra PS2 til PS3 er der virkeligt sket noget..

Jeg har nok vænnet mig til et højt service niveau fra MS, mht online/ live delen. Håber da meget at Sony får strammet op, ellers ser det SORT ud!

Glæder mig i den forbindelse til at se 2.0 update, bare det ikke bliver sådan noget tvungen second life halløj..

Mvh

Peter

Redigeret af Pede8000 - 18-August-2007 kl. 09:22
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 10:13

Hej Zulfo!

Jamen, har man ikke lov til at blive LIDT utålmodig/ skuffet når der, ca et år efter lancering i USA, stadig ikke er noget som helst godt (ud over F1, hvis man er til det) til PS3...

Jo da, du er da i din bedste ret - hvis du kun gider Formula One, så kan jge da godt se at det er problematisk - men jeg selv har ikke haft problemer med at få tiden til at gå med min PS3... og det på trods af at jeg kun har 4 spil...

Citér

Vi ER vist ude over launch perioden og har været det et stykke tid !!!!!

Ja, men glem nu ikke lige hvilken periode launch har ligget i, i Europa - det har været i foråret og sommerperioden, og der sker der bare ikke meget på spilfronten...

Jeg er enig i, at der har manglet en killer Launch Applikation - men den manglede vist også på Xbox 360?

Citér

Jeg har været den lykkelige ejer af alt i konsoller, fra 8 bit tiden og frem til nu. Jeg har aldrig været udsat for en sådan "tørke".

Jeg ser frem til MGS og Ratchet and Clank... Håber da de kommer til tiden

Igen, du har købt en konsol i en periode hvor der bare ikke udgives spil - og i en periode hvor de forskellige udviklere har travlt med at trutte i eget horn - med skiftende hjælp fra MS og Sony - men ja, det er "Tørke" - men det er også sommer :)

Citér

Online bedømmelsen af PS3 sker udfra oplevelser med Motorstorm (eneste spil jeg har til PS3) contra masser af oplevelser med 360´eren bla. PGR og GOW!! Live er bare BEDRE!!!

Se, nu snød jeg mig med i WarHawk beta'en (fyfy,puuuhaaaa) - og jeg må indrømme at der virkede onlinedelen altså "perfekt" - så perfekt som den nu kunne for en Beta... chat-delen var fin, scoresystemet var fint og onlinespildelen var rigtig fin - lige så fin som det jeg oplever i COD3 på Xbox 360'eren...

Citér

Havde jeg været afhængig af at skulle spille på PS3 de forløbne måneder, tror jeg at ville have fået abstinenser.

Du har vel været ude og nyde sommeren?!

Citér

Måske er det fordi jeg (og andre jeg kender der har det på samme måde) i forvejen er 360 ejer at man ikke så let lader sig imponere af PS3.. Kan godt se at hvis man hopper fra PS2 til PS3 er der virkeligt sket noget..

Jeg har nok vænnet mig til et højt service niveau fra MS, mht online/ live delen. Håber da meget at Sony får strammet op, ellers ser det SORT ud!

Glæder mig i den forbindelse til at se 2.0 update, bare det ikke bliver sådan noget tvungen second life halløj..

Mvh

Peter

Jeg har haft adgang til en Xbox 360 det sidste halve år, og har lige fået min egen også - og jeg har været lige imponeret over min PS3 af den grund - der er altså ikke den store forskel på de 2 maskiner - jo, Xbox'en har ind til videre en bedre online del, men jeg tror på at Sony får rettet en del op på det, bl.a. med Home....

Så det er ikke fordi jeg kommer fra en PS2 til en PS3, og ikke kender andre konsoller.... 

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 10:25

Jamen Zulfo, hvis du, ligesom mig har begge maskiner, ville du så ikke vælge at købe f.eks. COD 4 Modern Warfare, til 360´eren??

Hvilke argumenter skulle der være for at købe denne eller andre "multi" titler til ps3 fremfor 360?? Når man tager on-line delen med?? 

Hvilke andre firmaer er med i "konspirationen", som du nævner tidligere, mod Sony, udover Ubisoft? Midway, måske?? EA?? Det kunne da godt blive en hindring!

PS: Du må ikke opfatte dette som om jeg har fortrudt mit køb... Skulle jo bare have ventet et par år..

Pps: Undskyld at jeg ikke svarede dig i den anden tråd! Jeg har haft forfærdeligt travlt på arbejde..!! Men nu er det weekend...JUBIIIII!!!

Redigeret af Pede8000 - 18-August-2007 kl. 10:43

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2007 kl. 11:11

Jamen Zulfo, hvis du, ligesom mig har begge maskiner, ville du så ikke vælge at købe f.eks. COD 4 Modern Warfare, til 360´eren??

Det kommer an på 2 ting...

Jeg vil for det første håbe at jeg får en demo at se af begge - altså på begge konsoller... Hvordan følingen er med spillet på konsollerne har en del at sige...

For det andet så har jeg flere venner der har PS3, end Xbox 360 - og hvis jeg skal spille online med gutterne, så bliver det nok på PS3... Bort set fra at ikke ret mange af dem spiller FPS på konsoller, de hader controllere og FPS :)

Citér

Hvilke argumenter skulle der være for at købe denne eller andre "multi" titler til ps3 fremfor 360?? Når man tager on-line delen med?? 

Det faktum at flere af mine venner og bekendte har PS3, frem for Xbox 360, betyder nok mest ved online delen...

Der ud over, så er der nogle titler jeg tror bliver stærkere på PS3'en, f.eks. Haze....

Citér  

Hvilke andre firmaer er med i "konspirationen", som du nævner tidligere, mod Sony, udover Ubisoft? Midway, måske?? EA?? Det kunne da godt blive en hindring!

Lad mig lige understrege, at jeg ikke tror det er konspirationer, og kan også se at du har sat det i anførselstegn! - Sony arbejder også tættere med andre udviklere, som nævner at PS3'en er en stærkere konsol, og at der er ting de kan lave på PS3'en, som man ikke kan på Xbox 360...

Det er bullshit begge veje rundt - det handler kun om vilje, og penge :)

Citér

PS: Du må ikke opfatte dette som om jeg har fortrudt mit køb... Skulle jo bare have ventet et par år..

Jeg ville også gerne have ventet til efteråret her - men så kom en kollega forbi jobbet med Formel 1 og MotorStorm, og så var maskinen købt en time efter :)

Citér

Pps: Undskyld at jeg ikke svarede dig i den anden tråd! Jeg har haft forfærdeligt travlt på arbejde..!! Men nu er det weekend...JUBIIIII!!!

Det er helt okay - jeg skriver ikke i forventning om altid at få svar eller dialog - men det er da lækkert når man kan få en god snak om konsollerne :) 

Lars B

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu