|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 17-August-2007 kl. 13:56 |
Jeg har købt dette HDMI kabel fra AV-Connection http://avconnection.dk/?PNo=HQ-HDMI100& ... DMI_Kabler
Jeg kører 720p ud til projektor, men når billede er sort kommer der små grønne streger, og selv med andre farver kan det ses. Jeg ved ikke om det kan skyldes, at kablet ligger i kabelbakke sammen med bl.a. et strømkabel, selvom kablet har ferrit kerne? Nogen der har oplevet lignende? |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
jeg bruger det samme til min plasma - no problemos her
|
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Mit er 10 meter. |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
okay det er så nok DER problemet er -- mit er kun 1,5 m , synes jeg har læst at det type kabel kun virker 100% op til 5 m i en høj opløsning- men man kan jo være heldig. ( ved godt AV-connection skriver noget andet ) Jeg ville nok investere i et højkvalitetskabel - f.eks SUPRA , med 10 m længde skal man ikke gå på kompromis. Redigeret af MortenKBH - 18-August-2007 kl. 10:40 |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |