|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jenn3r ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 19-August-2007 kl. 16:21 |
Hej. Jeg har fået vores mediacenter op at køre, det kører sådan set fint nok. Men jeg har et problem, som jeg håber i kan hjælpe med. Mvh |
|
Rasmus Jensen
|
|
![]() |
|
jenn3r ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hjælp bedes.
|
|
Rasmus Jensen
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Mit bud: DR1 og tv2 syd modtages analogt og parabolen er digital. MCE kan kun bruge enten digitalt eller analogt signal og ikke begge samtidigt.
Prøv derfor kun at sætte din parabol til kortet og sæt MCE op til at benytte den |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Hmmm, checkede lige dit kort.. du må altså lige være opmærksom på at du ikke kan sætte en parabol til dette kort? så hvordan du får dine viasat kanaler ind må være igennem analog signal indgangen? det kræver så at du finder den kanal du har valgt din sat modtager at køre på , og skal så i fremtiden stadig skifte kanal på din viasat modtager. Redigeret af pendec - 19-August-2007 kl. 20:51 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Ja. Men for at kunne hjælpe dig, så bliver du lige nødtil at kigge på dit kort een gang til. For det kan ikke passe den måde du har sat det sammen. Der er 3(4) stik på det kort. De to øverste er henholdsvis RF til TV og FM (FM=Radio). Og tilsidst er der en lyd. Den ser vi lige bort fra. Altså, du har RF TV/FM, og så en S-video. Det er i sig selv et problem for MCE, for den kan ikke bruge begge dele på een gang. Enten bruger RF eller så bruger du S-video fra din satreceiver. I næsten alt andet software kan du godt, bare ikke i MCE.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |