|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
M.Olesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
![]() Sendt: 20-August-2007 kl. 03:28 |
Hej, jeg har altid brugt det originale lakrids-kabel mellem min PS2 og tv. Nu har jeg fået mig en fladskærm, og synes PS2 ser ret dårlig ud herpå. Der er 1 komponent-indgang på tv'et, men den bruges af DVD'en. Så jeg kunne forestille mig, at jeg ville få et (meget?) bedre billede ved at bruge følgende i stedet: http://www.thansen.dk/product.asp?c=1180651961&n=4968322 57&pn=496853037 Er der bedre alternativer? Vil det blive meget bedre med konponent end med scart? Er bare ked af at skulle skifte stikkene hver gang man skifter fra det ene til det andet!
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
RGB-Scart vil give et bedre billede, men det er jo skiftet til fladskærm der har ødelagt billedkvaliteten, og det kan du ikke ordne med et lidt bedre kabel. Det kan selvfølgelig blive bedre, fordi composite er noget hø, men du får ikke det billede du havde før tilbage.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |