|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() Sendt: 20-August-2007 kl. 18:25 |
Ja, har solgt min gamle Pc skærm, så skal bruge en ny, men kunne godt bruge jeres hjælp.
Ps. kan man få en lcd skærm, der opfylder min krav, i samme prisklasse, kan det nok også accepteres |
|
![]() |
|
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
Der er kun 1 mulighed Det er pt. Danmarks mest populære skærm og den kan varmt anbefales.
|
|
Hilsen
Plouger |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Ahhh... HP W2207 er vel også et ret oplagt bud, hvis man kan leve med den grå kant rundt om skærmen. Den er VESA 100x100 kompatibel og får noget mindre negativ kritik med på vejen end 226BW gør. Vi har en brugeranmeldelse af den her: Redigeret af Yakken - 20-August-2007 kl. 20:54 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
bsjens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Har købt ovennævnte for få måneder siden og har bestemt ikke fortrudt. |
|
Birgit
Er så glad for mine Pioneer Recordere |
|
![]() |
|
bsjens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
HP W2207 Min mand har købt ovennævnte og han har heller ikke fortrudt. Men han kan ikke køre med vendt (på højkant) skærm efter at have fået en PC med Vista. Jeg synes Samsung'en er smukkere. |
|
Birgit
Er så glad for mine Pioneer Recordere |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
I stedet for at bruge HPs egen software til at vende skærmbilledet kan han benytte de drivere der følger med grafikkortet. Her burde der også være mulighed for at vende billedet (godt nok manuelt). |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
Okey tak for budne, men hvad med denne? http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=378318 Synes selv, det er en flot skærm, men kan den bruges? og hvilke ophæng, passer til sådan en model? |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Hent dette fra hp's hjemmeside, så burde det virke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |