|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 22-Juli-2007 kl. 18:05 |
|
Det er HD DVD versionen der bliver anmeldt... Jeg er nu glad for den er forudbestilt.
|
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Har bemærket at den kommer både i en normal og en special editior. Er der nogle som ved hvad forskellen er ? Ja en fed film, kan bestemt anbefales. |
||
![]() |
||
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Den kommer kun i en version på HD DVD - hvor DVD versionen er på den anden side og hvilken version det er ved jeg ikke... Den er spækket med ekstra og får kanon anmeldelse hos IGN.. Selv PiP funktion skulle være utrolig godt lavet. |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
||
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
|
Forudbestiller den om et par dage når lønnen går ind; glæder mig som et lille barn til at modtage den :D
|
||
![]() |
||
Bummerten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Tyskerland Status: Offline Point: 134 |
![]() |
|
Jeg opretter et emne med billeder fra filmen inkl andre release lige om et øjeblik. Link kommer om lidt. *UPDATE*: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26145& PN=1&TPN=1 Redigeret af Bummerten - 23-Juli-2007 kl. 12:28 |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Har bestilt den. Dog mere pga. interessen for ekstramaterialet. Jeg synes det var en ok søndags mande hørmer action film, men noget mesterværk er den langtfra. At IGN kan give den 10 for selve filmen ... tja!?!? Der er vi jo så forskellige |
||
![]() |
||
![]() |
|
Axelmusic har lige sendt en mail at den er sendt til mig nu.. :) |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
|
nogen der ved hvornår den kommer som BD med danske tekster?
|
||
![]() |
||
Inquisitor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Hehe... ja, kan man give en film 300 ud af 10? Jeg glæder mig vildt meget til at se den på BD!
Hvordan, hvor? Ifølge amazon har dvd'en (BD ukendt) først premiere den 17. september??? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
AxelMusic.com sender jo amerikanske (eller canadiske) udgivelser ud til folk. Den kommer her d. 31. derovre, og det er meget normalt at de så kommer ud til butikkerne en uges tid før.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg valgte naturligvis HD DVD versionen.. |
||
Jesper Nielsen
|
||
![]() |
||
Inquisitor ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Ah ok. Jeg er normalt ikke interesseret i Region A/1 film, så jeg tjekker ikke de amerikanske udgivelsesdatoer, så jeg må tilsyneladende vente 6 uger ekstra på '300'...
![]() Du valgte vel "naturligvis" HD DVD versionen, fordi det er det eneste du kan afspille, eller har du en anden teknisk begrundelse? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |