|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() Sendt: 21-August-2007 kl. 13:23 |
Bundkort: MSI 945GT Speedster-A4R, (chipset: Intel 945GT Express) med onboard DVI)
CPU: Core 2 Duo T7200, måske opgraderes senere til t7400 eller t7600 Ram: Billigt kingston 1GB (indtil videre) bliver nok nødt til at opgradere til 2GB Liteon DVD... HDD to come. OS bliver vista ultimate. Tror I den vil kunne afspille HD, med de nævnte processorer? |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Snildt! Men det vil se ud derefter. Bla. GPUén er ikke er kraftig nok, ligesom din CPU nok også vil komme på overarbejde.
|
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Som jeg kan forstå det har man brug for hardwareunderstøttelse af HD på GPU'en, blandt andet i GF8500 eller GF8600. Har disse GPU'er hardwareunderstøttelse for alle HD formater/codecs?
Jeg er også lidt i tvivl om man BÅDE skal have kraftig CPU og en af de nævnte GPU'er. Eks. kan en T7600 klare det uden en seperat GPU? Eksempelvis sidder jeg og kigger på Link Hvor en T7200 må lægge sig indefor de recommended CPU's. Men det er måske såfremt man i forvejen har en af de reccomended GPU's? Redigeret af SandSand - 21-August-2007 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Dine egentlig spørgsmål er der nok andre der kan hjælpe dig med, men kan da komme med et input om noget andet. HDD: Jeg har næsten lige købt en Samsung Spinpoint 500GB Sata harddisk, som jeg er meget glad for. Masser af plads, og den siger stortset intet, selv når den arbejder. Den kan godt blive lidt varm, men det er klaret med en blæser ved lave omdrejninger som ikke siger noget. DVD: Har også lige købt et Plextor PX-810SA (ogs Sata), og det siger næsten heller ikke noget. Dejligt at det er sata, så slipper man for det store IDE kabel. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Generelt gælder følgende: Men hvis du sidder med nogle "hårdkogte" formater, som der ikke findes hardware understøttelse for, så lægges det meste af arbejdet på din CPU, når du afspiller disse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |