|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() Sendt: 23-August-2007 kl. 14:10 |
Jeg har en Compaq EVO 510 SFF som har on-board grafikkort. Jeg kunne godt tænke mig at smide et hurtigere grafikkort i maskinen (min TFT virker det også som om VGA signalet ikke står helt skarpt - det virker sløret). Den understøtter AGP (kan ikke huske om det er 4x eller 8x) men der er kun plads til et low profile kort i den - og det vel og mærket med en lille bøjle. De Low profile kort jeg er stødt på har en stor bøjle hvor der både er VGA og DVI og evt. også S-VIDEO. Da der kun er plads til en lille bøjle på kortet bliver der vel kun plads til DVI. Er der nogen der kan hjælpe ? |
|
![]() |
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Prøv at kigge på Midtdata's hjemmeside (www.midtdata.dk) og søg på "xfx" - producenten har GeForce 6200 og 7300 til AGP samt et "low profile kit". |
|
/lars
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Hmm - det er vist kun 6200-kortet, der er low profile (beklager misinformationen).
|
|
/lars
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |