recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDCP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDCP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Emne: HDCP
    Sendt: 24-August-2007 kl. 16:07

Hej alle

Jeg har sendt en forespørgsel til Samsung, da jeg var i tvivl om en plasma understøttede HDCP via DVI-indgangen. Det drejer sig om: PPM42M6HS, da jeg ønsker en "ren" skærm uden tuner og højtalere. Jeg har allerede PPM42M5HS som jeg er super glad for!

Jeg fik først et svar med alle de skærme der understøtter HDCP, herunder den jeg allerede har! -som ikke understøtter HDCP, har prøvet alle muligheder og får sort skærm... sådan er det jo når den ikke understøtter HDCP.

Skrev til Samsung igen, da dette ikke kunne være rigtigt. Så skriver de, at min nuværende kun understøtter HDCP via component-indgangen og at det er derfor min Hd-DVD afspiller fungerer med skærmen. Jeg har godt nok aldrig hørt om HDCP på component-indgangen, nogen af jer der har????

Nå, men i samme mail skrev han at den nye er HD-Ready og derfor understøtter HDCP, men kan man nu også stole på det??? Kender i til denne skærm? (altså den nye PPM42M6HS)

Boogie

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2007 kl. 16:26
HDCP har ikke noget med component at gøre. Hvis din skærm er HD Ready, skal den understøtte HDCP på DVI/HDMI. Om man kan stole på den type oplysninger kan jeg selvfølgelig ikke vide.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2007 kl. 20:04
Det er godt man har Samsung og kan få en masse gode tekniske oplysninger om deres produkter, hvis man skriver til dem... Øhhh er det studentermedhjælpere de har i deres support afdeling!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu