|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 05-Januar-2005 kl. 11:23 |
Min bærbare computer er udsat for periodiske fejl, der betyder, at jeg som hovedregel ikke kan boote computeren - heller ikke med boot diskette. Der er lavet en image kopi af data på HDD og nogle af de mest uerstattelige data er brændt på CD. Findes der nogen steder hvor man kan få repareret en bærbar computer billigt (billigere end at sende til rep. via forhandler)? De 2 års garanti udløb i begyndelsen af november 2004. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Hej Thorvald
Hvad er det for et mærke? Du kan prøve at snakke med søren jansen hos www.laptops.dk .Han forhandler hovedsaglig IBM men han kan måske hjælpe dig eller henvise til et godt værksted.
Jacob |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Det drejer sig om en Vega+1850.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
hmm. den var værre tror jeg. Så er det her nok det eneste sted.
Service og reperation: |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen der ved lidt om hvad et bundkort til en bærbar computer koster???
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Hej Thorvald. Prøv evt. http://www.bjtrading.dk/menu.asp Jeg ved ikke om de har hvad du søger, men jeg fik adressen for nyligt, af en der handler der jævnligt. Keld |
|
![]() |
|
![]() |
Bundkort koster 4.995,- inkl. montering.....
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |