recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mio c520t
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmio c520t

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mwliverbird Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: mio c520t
    Sendt: 25-August-2007 kl. 18:08

hej til alle

har lige købt mio c520t og er meget glad for den . men eneste fejl jeg har lagt mærke til er det lille fart grænse skilt i venstre hjørne der fortæller aktuel fartgrænse. den bliver heller tiden på stående på 50 km/t uanset om jeg køre by/landevej/ motervej kan man evt deaktive den?? eller har jeg evt glemt at aktivere den(hvordan gører det)  håber på lidt hælp  mvh  mwliverbird

panasonic 42px70. sony recorder rdr hz 720. selector sagem 60
Til top
Skovtrold Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2005
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2007 kl. 16:08

Hej

Siden http://www.navigon-user.com/ er et dansk forum der udelukkende beskæftiger sig med GPS.

De har naturligvis Navigon produkter som hovedområde, men har også mange indlæg om andre mærker, bl.a. Mio

JVC DR-MH300   JVC RX-D701   B&W MT20   JVC LT-32X70
Til top
Amer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 14:07

Hej

Jeg har også købt den og fik straks prøvet den på danske, tyske og schweiziske veje. Det du fortæller der er helt ukendt for mig. Jeg er nemlig imponeret at den kunne skifte fartgrænser (det gjorde den næsten 1-2m efter at man har passeret skiltet med en anden fartgrænse), dog ikke ved vejarb. Jeg kan ikke lige huske om den er indstillet automatisk men du kan jo altid pile ved indstillingerne på den. Jeg kan kun huske at jeg skulle indstille uret, dato og sprog på den.

Hilsen
Amer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu