recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 42 PX70 - lille problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket42 PX70 - lille problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 824
Direkte link til dette indlæg Emne: 42 PX70 - lille problem
    Sendt: 29-August-2007 kl. 20:46
Så fik jeg endelig mit Pana PX70 og det ser jo dejligt ud. Dog har jeg lige et par problemer:

1) Jeg har en Sony DVD afspiller sat til via HDMI til HDMI1, og billedet er ligesom rykket for langt til højre og for langt ned:/ Jeg har prøvet både 576p, 720p og 1080i, samme resultat. Jeg har kigget på min Pioneer gennem component med samme DVD-film, og der er den i midten som den skal være. Jeg ved ikke om der er nogen der har oplevet det problem? Ved ikke om det er et kompatibilitets-problem mellem min Sony og mit TV eller det er TV'et der er noget galt med. Har ikke lige andre HDMI ting jeg kan teste med. Men SCART udgangen viser et rigtigt billede, der går fra kant til kant (højre/venstre). Det er som om HDMI billedet er "zoomet ud" og fylder mindre af skærmen. Problemet er på både HDMI1 og HDMI2.

2) Jeg oplever en del retention. Det forsvinder dog hurtigt ved et øjebliks TV-sening. Jeg har aldrig set det med mit gamle Panasonic så det er lidt underligt - men måske bliver det bedre efter det har kørt nogle timer?

Redigeret af Simon R. - 29-August-2007 kl. 21:03
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12507
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2007 kl. 21:36
2) Ja, det bliver selvfølgelig bedre med tiden. Når TV'et har fået rigtig godt med timer på bagen skal der temmelig meget til før der er noget der kan ses, og så forsvinder det selvfølgelig igen efter få sekunder med 'aktivitet' på skærmen.
Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Point: 824
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2007 kl. 21:43
Tak:)

Jeg har selv fundet svaret på problem #1. Det ser ud som om der er en fejl i Sony NS92V, og man skal have skiftet HDMI output boardet for at få det rettet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu