|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Philo Beddoe ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 30-August-2007 kl. 20:25 |
Hej
Nu skal skærmen op på væggen, men hvilken beslag er bedst/nemmest til prisen???? Helst under 1000,- kr., men skal det være, må det være ![]() Jeg havde kig på Vogels EFW6305, men andre mener det ikke er godt, så deeet!!! Manualen påkræver 7 cm fra væg til skærm, og det skal bare sidde helt stille uden fancy drejebeslag o.lign. Nogle gode ideer?? |
|
Right turn, CLyde..
________________________________ Panasonic TH-50PX70E, Denon AVR-3802, NAD 216 THX, XBMC, HTPC, Pioneer DV-578, B&W 604, JBL HT-1 THX |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Tror godt du kan købe beslaget de forhandler i Harald Nyborg til 300kr. Det opfylder manualens krav på de 7cm
![]() |
|
![]() |
|
OveA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
har også det fra Aldi/Harald fungerer fint på min 50" fætter...
|
|
Ove Andersen
Alt kan laves Bare der er tid og penge nok... PANASONIC 50"PX70E PANASONIC 42"PV60E (SOLGT) ---42" er alt for lille-- SONY PS3 NICE |
|
![]() |
|
Philo Beddoe ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Er det denne i taler om, som er på tilbud til 249,- kr.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&Grp= 410010&n=30100 |
|
Right turn, CLyde..
________________________________ Panasonic TH-50PX70E, Denon AVR-3802, NAD 216 THX, XBMC, HTPC, Pioneer DV-578, B&W 604, JBL HT-1 THX |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Lige præcis
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Kanon og billigt
![]() Er det så let at sætte op, eller kræver det 4-5 mand at løfte, skrue, holde eller justere? |
|
Right turn, CLyde..
|
![]() |
|
![]() |
Der er vist ikke de store dikkedare om opsætningen. Dog ville jeg nok være to mand til at løfte tv'et
![]() Held og lykke ![]() Redigeret af Sploink - 30-August-2007 kl. 22:32 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Og du skal ikke ud og købe spec. bolte til tvet. Det er med til beslaget. Dog vil jeg anbefale dig nogle andre plugs til montering på mur, f.eks af mærket Fischer. Hvis du oplyser i byggemarkedet hvad du skal have hængt op kan de vejlede dig i den rigtige type.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker og bukker, og suser i harald nyborg i morgen
![]() |
|
Right turn, CLyde..
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1430 |
![]() |
Jeg sniger mig lige ind med et tillægsspørgsmål.
Overvejer selv at hænge mit 42PX70 op på væggen, men for at det kan hænge der, skal det et godt stykke ud fra væggen min 10-15cm). Hvor langt ude hænger TV'er fra væggen med Harald Nyborg beslaget? |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
jeg synes du skal glemme alt om den Harald Nyborg beslag den er mega drim og kloset.. jeg er klar over at den koster de 249 kr men du ikke mære and du betaler for... jeg synes at den flote pana vil misste maget at henger så lang fra væg... jeg har fra starten brugt Vogels WFV 065 .. og der er 1/2 år ingen problmmer meg varmme ... og skærm henger super tet på væg ca.5.cm men der siger super godt ud og stil ren .... så min klar anbefeling er Vogels koster lindt mere men du få også lige de sidste
|
|
![]() |
|
Blackice ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hey Jeg skal bruge et væg beslag til mit TH42PV70. Et af dem som kan trækkes ud og vinkles osv. Jeg lurer på det her: http://www.crtv.dk/vogels/efw-6325/showprodukter/758 Er det godt? Kender i noget bedre? |
|
----------------------------
Hellere en levende hund end en død løve |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |