|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() Sendt: 01-September-2007 kl. 17:30 |
Jeg håber at "Band of Brothers" kommer på enten HD-DVD eller BD i den nærmeste fremtid, især fordi den vist er optaget i High Definition. Så hvis den kommer, hvilket format er så mest nærliggende at gætte på? Og hvad siger jungletrommerne om hvorvidt den er på vej eller ej? |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Den fåes allerede på HD-DVD
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hvor i alverden fås den på HD spawn - så vil jeg fluks bestille
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
aner det ikke her måske ? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ye-49-en-70-21x3.html Jeg holder ikke øje med hvor man kan købe de forskellige titler henne, men jeg ved den er lavet på HD-DVD.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Så må jeg hellere se at finde den, selvom de tyvagtige svin hos Pest Danmark sikkert har hugget den HD-XE1, jeg bestilte og betalte i mandags. Siden d. 29. har den været "strandet" i København, og jeg har samtidigt bestilt andre ting fra det mørke Jylland, og de kom dagen efter. Men nu kontakter jeg atter HFK på mandag, og så vil de vist efterlyse den samt sende en ny. Nå, men det var BoB, vi kom fra. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu ved jeg ikke om High-Def Digest er troværdige, men de skriver at BoB er på Pending-listen, men den skulle vist også udkomme i Blu-ray-format. Og Star Trek skulle vist også være på vej i HD-DVD. (Utroligt hvad man kan finde, hvis man lægger sig i selen) |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej spawn, og tak for din tilbagemelding. Jo da, Vol 1, kan fås på den hjemmeside som du henviste til. Amazon.com, her kan man blive adviseret nar den er nyt om udgivelsen, det har jeg naturligvis tilmeldt mig
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Var der nogen som fandt et godt sted at købe BoB på HD-DVD? Umiddelbart kan jeg kun finde et par Japanske og så http://xploitedcinema.com/catalog/band-brothers-complete-ser ies-japanese-releases-dvds-p-12719.html men hvis man handler hos dem så bliver man vel fortoldet?! nogen der har erfaring? Hmm bemærk at alle HD-DVD hos xploited (pt 56) er lokale udgivelser (Japan, Tyskland, Frankrig, England, Polen) og en del af disse er ellers endnu ikke udgivet på verdensplan eller kun kommet på BR
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |