Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xeno
Ny bruger
Oprettet: 29-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
|
Emne: Geco.dk Sendt: 31-August-2007 kl. 03:05 |
Hvis man vælger at købe en flad via nettet hos Geco, kan det så gøres med ro i sindet?
- er Geco.dk en professionel flad-forhandler? et er jo hvad man ser og læser på deres side, men lever de op til det... nogen der har handlet med dem?
|
 |
stigc
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 447
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 06:42 |
har ikke hørt om dem før du skrev dit indlæg ;-)
|
Stig
Blot min ringe mening !
|
 |
Razor
Ny bruger
Oprettet: 08-August-2007
Point: 12
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 07:27 |
Har ikke selv handlet ved dem, men ved at Geco.dk låner flatpanels.dk mange tv som bliver brugt til test. Tror mange handler ved dem, og er godt tilfredse, efter hva jeg har læst rundt omkring, så du kan rolig købe hos dem.
|
 |
moose
Bruger
Oprettet: 24-Marts-2007
Point: 128
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 08:15 |
Jeg har handlet to gange hos Geco og fortryder det ikke. Den ene gang fik jeg lidt kolde fødder med hensyn til mit køb og leverede mediecentret tilbage inden for de første 14 dage uden problemer. I købsfasen havde jeg kontakt med dem både pr. mail og telefon, hvor jeg fik rimelig hurtige svar på mine spørgsmål.
Som en orientering kan jeg oplyse, at jeg selv hentede mine ting i Allerød, men jeg mener, at de benytter PostDanmark, så der er track & trace på tingene.
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 08:23 |
Jeg har osse købt min panasonic hos dem uden problemer, da der ikke har været nogle problemer med skærmen har jeg derfor ikke haft behov for yderligere kontakt, jeg ville ikke være bekymret over at handle der igen.
|
Mvh
René
|
 |
Ersgaard
Bruger
Oprettet: 19-April-2007
Point: 143
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 10:28 |
Hey.
Jeg har handlet hos dem to gange (Flad og HDD-optager), og begge gange er det forløbet yderst tilfredsstillende. De reagerer hurtigt på mails, og ved leveringen er de meget smidige for særaftaler.
De kan klart anbefales.
/Ersgaard
|
/Ersgaard
|
 |
OleA
Guld medlem
Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 666
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 10:33 |
rhsin skrev:
Jeg har osse købt min panasonic hos dem uden problemer, da der ikke har været nogle problemer med skærmen har jeg derfor ikke haft behov for yderligere kontakt, jeg ville ikke være bekymret over at handle der igen.  |
Hentede du selv dit tv eller blev det leveret? Tænker mere på om Postdanmark kan finde ud af at transportere et plasma tv på den korrekte måde.
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 10:42 |
Hej Ole - jeg kan bestemt fortælle at Post Danmark kan levere Plasma korrekt. Foreløbig har de da leveret mig 3 stk uden problemer
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Stuffedfrog
Bruger
Oprettet: 13-Juli-2007
Point: 151
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 10:43 |
Du kan roligt handle hos Geco, de yder en rigtig god service.
En internet butik lever jo tit af deres renomé. Hvis de har glade og tilfredse kunder, så spredes det jo som ringe i vandet 
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 31-August-2007 kl. 10:50 |
OleA skrev:
rhsin skrev:
Jeg har osse købt min panasonic hos dem uden problemer, da der ikke har været nogle problemer med skærmen har jeg derfor ikke haft behov for yderligere kontakt, jeg ville ikke være bekymret over at handle der igen.  |
Hentede du selv dit tv eller blev det leveret?
Tænker mere på om Postdanmark kan finde ud af at transportere et plasma tv på den korrekte måde.
|
Jeg fik min skærm leveret på palle efter alle foreskrifter i Jylland (kassen stod op og var strappet fast til pallen), mener det var DFDS som de benyttede sig af på min levering.
De havde frit leveret ved mit køb.
|
Mvh
René
|
 |
magiske
Bruger
Oprettet: 13-Februar-2007
Point: 99
|
Sendt: 01-September-2007 kl. 20:47 |
Har handlet hos dem en del gange, ligger tæt på hvor jeg bor så jeg henter selv. Og har mulighed for at se de ting jeg har købt før jeg handler..
Er MEGET tilfreds med geco, de er altid flink og venlige og har nogle gode priser..
/M
|
 |
ThomasAndersen
Ny bruger
Oprettet: 16-April-2007
Point: 7
|
Sendt: 01-September-2007 kl. 21:17 |
Har også kun positivt at sige om dem. Bestilte et plasma TV, som fragtmanden kom med dagen efter. Kassen var spændt fast til en palle, og der var ingen spor af skrammer eller lignende, så jeg har god grund til at tro at de har passet godt på det.
|
 |