|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 06-September-2007 kl. 19:53 |
Hej. Jeg søger et møbel der kan rumme "mange" dvd'er! Er der nogen der har erfaring med i hvilke butikker dette kan findes.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tja, hvad med at se på en bogreol i en møbelbutik. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Jo det er en mulighed. Men jeg tænkte på nogen bestemte mærker eller butikker hvor de har nogle fede møbler.
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
Jeg har valgt, at smide 600 dvd kasser i "småt brændbart" efter at jeg
har proppet de tilhørende skiver i en alukuffert og indexeret hele
molevitten med filmcollectorz.
Det er ikke så prangende, men min kone er blevet meget, meget gladere :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det har jeg overvejet men de skal sgu stå fremme! Ikke noget med pisken herhjemme...:)
|
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Hvis det skal være billigt og lige til: http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=43947&menu =menu_1 Der kan stå 160 DVD'er i sådan en fætter. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Smag og behag er som bekendt forskellig, men jeg synes at Ikea's Bertby vægvitrineskab er ganske nydeligt. Glaslågen sparer dig for en masse arbejde med støvkosten. Der kan være omkring 140 DVDere, så vidt jeg husker (7 hylder med 20 DVDere).
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de gode bud. Bertby fra Ikea har jeg overvejet. Det er nemlig en god ting at de bliver lukket inde som du skriver. En ting jeg også bare godt gad var de var lukket inde så man ikke kunne dem andet man skulle åbne en låge eller andet. Har i set et jalousiskab der kunne bruges?? Jeg har haft svært ved at finde et... |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Bud på møbler: http://www.vismara.it/home_uk.htm Hvor opbevaring virkelig går i hak med indretningen i stuen...
Redigeret af avh - 07-September-2007 kl. 07:45 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjaaa... tror sgu ikke vismara går i hak med min stue... eller pengepung |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Men det ser squ rigtig nice ud. især det stue bord med plads til en masse film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |