|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | ||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 11-September-2007 kl. 20:16 |
|
Nye billeder side 6:
Billederne nedenfor er fra marts:
Her er mit setup! Det er 95% film og 5% musik. Husk filmen skal skal nydes i hjemmmebio'en i HD _____________________________________________ Højttalere:
_____________________________________________ Forstærker/Blu-ray:
_____________________________________________ Billed:
_____________________________________________ Kabler:
_____________________________________________ Diverse:
Redigeret af Iron Man - 14-Juni-2008 kl. 16:45 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det ser rigtigt godt ud Iron Man - flot set-up!
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
|
Sku det jeg kalder fronthøjtalere Ser godt ud ps. Er "The prestige" god, fik den en ad døren den anden dag, men har ikke lige fået den set endnu |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Tak for kommentarerne!
Ja fronterne er lidt store, og der faktisk slet ikke plads til dem i dette rum, men det skulle være dem
"The Prestige" er helt suværen. Er helt vildt med den, vil ikke afsløre mere. Redigeret af Iron Man - 11-September-2007 kl. 21:02 |
||
![]() |
||
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
|
Okay, må blive i weekenden jeg skal se den så.. Hvad syntes du om "300" ? Jeg har set den 3 gange |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den er alt for fed!! En rigtig herre film "this is where we fight and they die" Billedet viser i øvrigt mit sidste nye indkøb af film! |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Iron Man, Dit setup ser herrefedt ud /Halsted |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Hej Ironman, det ser godt ud. Jeg ser, at du har Optoma's Full-HD projektor. Duer den til noget, så at sige? Redigeret af musicus - 13-September-2007 kl. 10:28 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Halsted! Seriøst, ens kæreste skal ikke blande sig i en mands højttalere, så er man godt nok under tøflen. Hun kan vælge farven på sofa'en Ej jeg ville faktisk have købt 802D, men synes hun simpelthen var store. Inden jeg besluttede mig lavede vi dog den aftale, at jeg bestemmer modellen, så må hun bestemme farven. Bare vent til hun ser centeren: Det bliver nok noget med nogle røde roser |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har faktisk ikke leget så meget med den endnu, men mit indtryk er meget positivt. Den skal justeres af Otto på et tidspunkt, tjek evt. projectorcentralens review: http://www.projectorcentral.com/optoma_hd80_projector_review .htm
|
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Iron Man, Fornuftige med blomsterne De spiller garanteret sindsygt godt Jeg har faktisk været interesseret i en lignende løsning med at trække et lærred ned foran vores tv. Hvad med lysforhold hos jer? Vi har en meget lys lejlighed så jeg ved ikke om det er en god ide. /Halsted |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |