|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() Sendt: 17-September-2007 kl. 23:02 |
hejsa jeg står og skal købe nyt tv har lige købt en Playstation 3 så det skal skærmen selvfølgelig også bruges til, prislejet skal ikke overstige de 16.000 kr og skærmen skal lige mellem 46"-50" hels 50" selvfølgelig
om det skal være LCD eller Plasma aner jeg ikke, der er flere der taler for og imod
men har kig på disse 2 modeller hva synes i umiddelbart om dem, den ene er der FULL HD på
og så dette
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= PS50C96HDX%2FXEE
umiddelbart ligger de begge i et pænt prisleje synes jeg men har faktisk ikke en dyt forstand på det |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1088 |
![]() |
Hej Tunfisken, Jeg ville måske hellere investere i følgende skærm inden for dit budget: Denne skærm er måske den bedste til pengene og mange vil anbefale dig den her på dette forum. Samsung laver udemærkede LCD skærme men vælge Pana frem for Samsung når det kommer til Plasma. /Halsted |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg kan kun stemme i... /Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Tak for svaret det panasonic ser sgu meget godt ud, men tror i det vil være godt at spille playstation 3 på og se gode Blu ray film på i forhold til det 47" LCD FULL HD phillips? hvis ikke så køber jeg det panasonic
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej tunfisken... /Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Okay panasonic tv´et ser jo fint ud, men kan nok ikke se det i aktion nogle steder, så tror nu bare jeg køber det alligevel når i nu anbefaler det! skal jeg bekymre mig om det der Burn-In??
|
|
![]() |
|
![]() |
HVor bor du henne Tunfisken?
|
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
![]() |
Brun in tror jeg ikke du skal bekymrer dig om. Tror den er ved at være død... Man snakker om retentioner nu! Det er IKKE burn in og er altså er reversibel proces. Men hvis du bare indkører det, og ellers bruger hovedet når du anvender det, så skulle der intet problem være! |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Det skal lige nævnes at getmore ikke har det bedste ry - så jeg ville overveje at handle et andet sted
![]() |
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
geco.dk kan klart anbefales, og de har det til 15999, med prisgaranti. Så mon ikke de kan slå de sidste mønter af beløbet :-)
Lars |
|
![]() |
|
![]() |
altså der var jo det phillips LCD 47" med FULL HD til omkring 14000 men dete r måske fordi det er LCD du mener at det ikke er så dyrt som plasma? valget blir jo så Phillips LCD 47" eller Panasonic 50" men dog ikke med FULL HD??? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, FULL HD plasma...
![]() FULL HD LCD, kan da lade sig gøre, som du selv skriver. MEN, jeg tror bare ikke på det begreb, desuden kan PX70 jo godt modtage et 1080p signal, den nedscalerer bare... ![]() Jeg ville vælge plasma fremfor LCD... ![]() /Simon |
|
De bedste hilsner
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |